מאיר גולדשטיין החשוד בעריפת ראשה של אשתו לשעבר אדל בחודש שעבר בטבריה, אמר הבוקר (חמישי) בבית משפט השלום בנצרת, אליו הובא בתום תקופת ימי ההסתכלות שנקבעה לו בבית חולים פסיכיאטרי: "אני לא מבין למה אני בבית חולים. בכלא הרבה יותר טוב לי שם יש לי זיכרון מהמשפחה". 


הפסיכיאטר המחוזי המליץ בדיון להאריך ב-14 יום נוספים את ההסתכלות שנקבעה לגולדשטיין בבית חולים פסיכיאטרי. השופט נענה לבקשתו, והאריך את מעצרו של החשוד ב-14 יום.



עורך דין אפרים דמרי. צילום: יח"צ



פרקליטו של החשוד, עורך הדין אפרים דמארי אמר בתום הדיון: "במקרים כמו המקרה הזה צריך בית המשפט להיעתר לבקשת הפסיכיאטר ולהמלצות שלו". הוא הוסיף כי "אם צריך לקבוע האם הוא שפוי או לא, רק בבית החולים ובהסתכלות יהיה ניתן להגיע למסקנות ולכן הארכת ההסתכלות שלו היתה מחויבת המציאות". המשטרה תקבע את המשך המדיניות שלה בתיק בהתאם להמלצות הפסיכיאטר ורק לאחר מכן תגבש הפרקליטות נוסח של כתב אישום.



כזכור, גולדשטיין בן ה-34, הוא החשוד ברצח של גרושתו אדל בת ה-33 בחודש שעבר בטבריה. הרצח שהוגדר על ידי רבים מהחוקרים כאחד המזעזעים והקשים ביותר שנראו בארץ מאז ומעולם. מהחקירה עולה כי הוא הגיעה לדירתה וערף באכזריות את ראשה. על פי הדיווחים, קציני המשטרה הבכירים לא זוכרים זירת רצח כל כך מזעזעת בעיר, כשאחד מהקצינים בשטח אמר: "התקבל דיווח על אדם שמסתובב בסמוך לבניין, ניידת משטרה זיהתה אותו, ותוך כדי גם זיהו דירה סמוכה שעולה באש. לאחר מכן התברר כי יש בה גופת אישה". פאראמדיק מד"א טאלב עבדאללה סיפר: "המראה היה קשה מאוד, ראינו אישה בשנות ה 30 כשהיא ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".