כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד דרור הומינר, תושב אפרת בן 47, בגין מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 וניסיון למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, באוגוסט 2016 פנה הנאשם אל נער בן 15 אותו הכיר מהשכונה, והציע לו לבצע ״בדיקת זרע״, כלומר להיכנס לשירותים של בית הכנסת ולאונן לתוך כוס פלסטיק, בתואנת כזב שמדובר ב"בדיקת זרע" למקרה שירצה לבצע תרומת זרע בעתיד. בתמורה הציע הומינר לקטין מאה שקלים.

לאחר התלבטות הקטין הסכים. הנאשם ביקש להצטרף אליו ולצפות בו בעודו מאונן, בתואנת כזב כי עליו לצפות בו מגיע לסיפוקו ולראות את הזרע יוצא מאיבר המין כדי לבסס אמינות. בשל המעשה הואשם הומינר בביצוע מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16.
באישום נוסף, שני קטינים בני 14 מחוץ לבניין המועצה והמתנ"ס בגוש עציון עמדו בחודש שעבר בסביבות השעה 12:30. אחד הקטינים עישן סיגריה והנאשם, אשר עובד במוקד של המועצה, פנה אליהם ושאל אותם בני כמה הם ואיך יתכן שיש להם כסף לסיגריות. הקטינים השיבו לו שיש להם כסף מעבודות מזדמנות. הנאשם הציע לקטינים לעבוד יחד איתו בעבודות ניקיון בבתי כנסת בירושלים. הקטינים אמרו שישאלו את הוריהם, הלכו מהמועצה ושבו אחרי מספר דקות.
 

"זה טבעי"
 
הומינר פנה אליהם בשנית ואמר להם שיש לו הצעה נוספת בשבילם והציע להם שיתנו לו זרע. הנאשם הסביר זאת בטענת כזב שהוא יבדוק את הזרע בבנק הזרע באשקלון, בעוד בפועל עשה זאת לשם גירויו וסיפוקו המיני ואמר להם שהם יכולים להרוויח 75-50 שקלים. הנאשם טען בפני הקטינים בכזב כי עליו לבדוק עם חברו שעובד בבנק אם יוכלו להיות לבד במתן הזרע ולאחר מכן אמר להם בכזב כי לא יוכלו להיות לבד, ואם ירצו הוא יוכל להיות איתם.
לפני כשבועיים הנאשם התקשר מטלפון המועצה אל הפלאפון של אחד הקטינים בסמוך לשעה 15:00, אך הקטין לא ענה לשיחה. מספר דקות לאחר מכן הגיע הקטין לתחנת המשטרה ובתיאום עם החוקרים, התקשר בחזרה אל הנאשם. לאחר שהקטין הציג את עצמו, הנאשם שאל אותו אם יוכל להגיע ביום רביעי. הקטין אמר שיבדוק ובירר עם הנאשם באשר ל"תרומת הזרע", ואמר כי הוא חושש.
הנאשם אמר לקטין "מה יש לך לפחד מזה? אין לך מה לפחד, זה טבעי כאילו... לא עושים עם זה כלום, אני אשים את זה בפח אפילו אחרי זה". בתשובה לשאלה מה עושים עם הזרע השיב הנאשם "כלום רק רוצים לראות שזה משובח או לא". הנאשם הסביר לקטין איך להגיע לבית כנסת בירושלים. בתשובה לשאלת הקטין אם עוד מישהו יודע על העניין, הנאשם השיב בשלילה, וכי הדבר לא מפורסם ו"הם פעם ב-עושים מבצעים כאלה טובים". לשאלת הקטין הנאשם אמר שהוא יהיה איתו יחד בשירותים, כי החבר שלו אמר לו שצריכים להיות צמודים, וזאת בתואנת כזב.