נהגים עבריינים, פריצות לבתים, והפרשה גדולה של החשד לאונס ע"י כוכב "האח הגדול". ברהנו טגניה וגלעד שלמור סיכמו את חג הפסח, שעבר עם לא מעט אירועים שהעסיקו את המשטרה, וניסו להבין האם בפרשה שהסעירה את המדינה יש בכלל מקום להגיש כתב אישום או לא. הפרטים שהתגלו עד עכשיו מצביעים על כיוונים שונים, ועדיין אין החלטה חד משמעית. השניים שוחחו בתוכניתם ב-103FM.



"חג עמוס אירועים עבר על השוטרים שעבדו, ולהם לא הייתה ממש מנוחה בחג. היו כמה ששתו ועלו על ההגה ונתפסו, היו כאלה שחזרו וגילו שאליהו הנביא ביקר בבית וגנב חפצים והיו מקרי פשיעה חמורים. עסקנו בכוכב האח הגדול שנעצר עקב חשד לאונס שתי נשים. ממה שאנחנו יודעים עד עכשיו אותו כוכב אח הגדול יצא למסיבה של הפקת התוכנית ופגש שתי נשים המקיימות זוגיות אחת עם השנייה. בנות זוג. הוא בילה איתן את הערב והשתיים הגיעו לביתו בהסכמה ורצון מלא, לטענתן בשלב מסוים הן החלו להרגיש רע, היו מאד שיכורות וכשהן נרדמו במיטתו הוא נכנס למיטה ותקף אותן מינית כנגד רצונם. עכשיו הוא מכחיש בכל תוקף שזה מה שקרה. 
הוא טוען שהכל היה בהסכמה ולא היה מעז להניח אצבע על מי שלא הייתה רוצה שיעשה את זה, אבל משיחות שערכתי מכמה קצינים בכירים מקורבים לחקירה ומנהלים אותה עולה שלסיפור הזה יש שלוש גרסאות. של שתי המתלוננות ושל החשוד. יחסי מין היו שם, על זה כולם מסכימים, אבל כנראה שכל אחד מהצדדים תפס האירוע בדרך אחרת.

שאלת ההסכמה היא האם אדם יכול להיות מואשם באונס למרות שלא התכוון לאנוס אותה? או באמת ובתמים לא ידע שהוא עושה לה נזק? מקרים כאלה קורים. יכול להיות שהיה אירוע אחד שיש שני צדדים והגבר ירגיש שהכל בסדר, גבר שבחוסר הרגישות שלו ובטמטום שלו לא יבין שקורה עכשיו משהו נורא. 
ואז יבואו המשטרה והפרקליטות שעובדות בצדק בשחור ולבן וצריכות להכריע אם היה כאן זדון או אם לא. ושני הצדדים יושבים בחדר החקירות ונשבעים בכל היקר להם שהאמת היא שלהם. בסיטואציות כאלה תמיד יהיה צד אחד שמרגיש שעשו לו עוול. 
הסיפור הזה מתנהל. עדיין קצינים לא יודעים אם יהיה כתב אישום או לא. לדעתי יהיה כתב אישום דווקא בגלל חוסר הוודאיות הזאת, עם חוסר החד משמעיות הזאת, המשטרה תעדיף להביא את הנושא לבית המשפט. אנחנו לא בטוחים, כל צד מהצדדים נשבע שהוא דובר אמת לכן יעדיפו לא להחליט בשלב זה אלא להעביר כל החלטה לשערי בית המשפט והשופט יצטרך לשבור את הראש".