הרב נעם בובליל ממעלה אדומים מואשם כי ניצל את מעמדו על מנת לאנוס ולבצע מעשי סדום בנערה, שהייתה בזמן המעשים בת 16, כך עולה מכתב אישום שהוגש נגדו היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בירושלים. הרב בן ה-32, המסייע לנוער שנשר מהלימודים, מואשם גם כי ביצע מעשה סדום בבן משפחתו. למעשה, כתב האישום שהוגש נגדו מייחס לו עבירות רבות של אונס ומעשי סדום כמו גם עבירות של איומים, שיבוש והדחה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.



לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, אביה של המתלוננת פנה לבובליל כשהייתה בת 15 וביקש ממנו לקחת אותה תחת חסותו ולהחזירה למסגרת לימודית. עם זאת, בשנתיים שלאחר מכן, במקום לסייע לה, ביצע בה הנאשם מעשים מיניים רבים, שלא בהסכמתה, כאשר בתחילה התרחשו המעשים ברכבו, ובהמשך גם בביתו, אחרי שנהגה לשמור על ילדיו הקטנים.



בית המשפט המחוזי בירושלים. הוחלט כי הרב יעמוד לדין. צילום: אתר הרשות השופטת
בית המשפט המחוזי בירושלים. הוחלט כי הרב יעמוד לדין. צילום: אתר הרשות השופטת



על פי סעיף נוסף בכתב האישום נגדו, בשנת 2007 ביקרו הוא ואשתו קרובי משפחה, ביניהם נער בן 16. במהלך הלילה, בעת שהנער ישן במיטתו, נכנס בובליל לחדרו וביצע בו מעשה סדום, עד שהנער התעורר, ראה את הנאשם בשעת מעשה וקם מהמיטה.



כמו כן, נטען כנגד הרב איים על המתלוננים וניסה להניא עדים מלהעיד נגדו במשטרה, כאשר בין היתר, לפני כחודש שלח למתלוננת הודעה וואטסאפ שבה נכתב כי "על כל טיפת דם שתרד ממני את תשלמי ביוקר. את לא תסיימי את השנה".