האנס הסדרתי בני סלע, המרצה מאז שנות 2000 עונש מאסר של 35 שנים בגין ביצוע שורה של מעשי סדום, אונס ותקיפות מיניות, הורשע היום (ראשון) בעבירה של ביצוע מעשים מגונים ברופאת השיניים בבית הכלא בו הוא נמצא.



לפני כשנתיים הגיע סלע לטיפול אצל רופאת השיניים שטיפלה בו בכלא. בסיום הטיפול הוא פנה לרופאה וביקש לומר לה משהו. הרופאה, שעשתה תפנית לכיוונו, נדהמה לגלות כי האנס הסדרתי חלץ את איבר ימנו וחשף אותו בפניה, תוך שהוא מבצע מעשה מגונה בעצמו.



הבוקר, כאמור, הרשיעה אותו השופטת רבקה גלט מבית משפט השלום ברמלה וגזרה עליו חצי שנת מאסר נוספת. השופטת כתבה בגזר הדין כי "קשה שלא לסלוד מהתנהגותו של הנאשם שבחר לגמול לרופאת השיניים שמטפלת בו כבר שנים, במהלך מעצרו, בכך שלאחר יום הטיפול חשף את מבושיו בפניה".



מיד לאחר גזר הדין פנה סלע אל השופטת גלט וביקש ממנה שתשלח אותו לטיפול. לדבריו הוא מרצה כבר 17 שנות מאסר, ולא מן הנמנע ש"מחר או מחרתיים אהיה שכן של אחד מאיתנו. לכן עדיף ששב"ס יתחילו לעשות איתי משהו בהיבט הטיפולי. אולי בכל זאת אפשר לעשות איתי משהו. חבל שאפגוש את החברה בחוץ, אולי אני אצא יותר מטופל".



בשנת 2000 הורשע סלע בביצוע שורה של מעשי סדום אונס ותקיפות מיניות. בית המשפט גזר עליו 35 שנות מאסר. שש שנים לאחר מכן, כשהובל ע"י המשטרה לדיון בבית המשפט בעניינו, הצליח סלע לחמוק ממשמר השוטרים. הוא נלכד אחרי שבועיים של מצוד, נשפט ונדון לארבע שנות מאסר נוספות.