פרשת התביעה שהגיש העיתונאי רביב דרוקר נגד אראל סג"ל בגין הטענות שדרוקר ניסה ל"חסל" את עופר וינטר, לא יורדת מסדר היום. סג"ל ושותפו להגשת תוכניתו בגלי צה"ל, שמעון ריקלין, חשפו היום (ראשון) מכתב שכתב לטענתו אותו לוחם גבעתי שהקליט את וינטר: "לפני מספר חודשים פרסמנו ידיעה על תחקיר שערך רביב דרוקר בתוכנית "המקור" על מח"ט גבעתי לשעבר עופר וינטר. במסגרת הפרשנות לעובדות ובמסגרת זכותנו להביע דעה. דרוקר וערוץ 10 בחרו בדרך של תביעה על הוצאת דיבה. בחרנו בשתיקה ונמשיך לשתוק במישור המשפטי. אבל על הזירה התקשורתית לא ויתרנו ונמשיך להילחם. ברשותנו מכתב שכתב הלוחם החייל הקליט לווינטר בו הוא כותב: "אני בצד שלך, ובאותו זמן מישהו אחר ניסה לנצל את החולשה שלי ולהפיל אותי. אני הייתי רק בובה".



סג"ל טען: "אנחנו לא מפחדים להגיע לבית המשפט. אנחנו לא מפחדים. אני נגד תביעות הדיבה, לא אוהב אותן כי יש בהן פגיעה בחופש הביטוי, כולל אגב התביעה של נתניהו נגד סרנה. אבל פה אדרבא ואדרבא, רוצים ללכת לבית המשפט? נלך לבית משפט"



הערב הגיב דרוקר לדברים בתוכניתם של בן כספית ודרור רפאל ב-103FM ואמר: "אנחנו ממש לא קפצנו על עץ גבוה. אמרנו: אל תתנצל, אל תשלם. תבהיר שאין לך הוכחות לדבר הזה שאני ממניעים פוליטיים רציתי להביא להדחת עופר וינטר. ראיות לדבר הזה אין לך".





על דברי החייל שהובאו במכתב אצל סג"ל, אמר דרוקר כי "החייל הזה הוא חייל מבולבל. לא פרסמנו את הסיפור כי אמא של החייל אמרה לנו שהוא לא במצב נפשי ממש טוב אני בחיים לא דיברתי עם החייל, זה היה ברמת תחקירן שביקשו ממנו לעזוב את זה. החייל לא במצב יציב ונודע לנו לאחרונה על המכתב הזה. מכיוון שכל התקשורת בינינו מתועדת אז אין לנו בעיה להוכיח שלא ניצלנו אותו".



"אין לי בעיה עם וינטר בצבא", אמר דרוקר. "וינטר נהג באופן לא ראוי בפרשת ההטרדות המיניות, אבל אני יודע מי זה עופר וינטר ואני לא יודע עליו יותר מדי הרבה. חייל כתב שווינטר עשה דברים איומים. לא יצא תחקיר ופתאום לאחרונה גילינו שכאילו עשינו רצינו לעושת חיסול ממוקד.



למה לא לשחרר?

"אני לא תובע בכל דבר, אלא רק במקרים שיש זדון. כשמישהו אומר, 'קודם כל יש לי מטרה, יש תחקיר נגד אנשים שאני אוהב, אחרי זה אני כבר אמצא את החומר ואת התגובה אני אבקש ממנו בלילה, שעה לפני שידור - זה זדון".