מפורסמים נאלצים להתמודד לעיתים קרובות עם רכילות ואמירות קשות. אורנה דנינו (38), מהמתמודדות הבולטות בתכנית הריאליטי "האח הגדול", החליטה לא לשתוק לגולשת, אשר כתבה תגובית (טוקבק) ברשת הפייסבוק, בה טענה כי דנינו בגדה בבעלה לשעבר. גם אמה של דנינו הוכפשה בפוסט. היום (ראשון) הגישה דנינו תביעת לשון הרע בסכום של 70 אלף שקל נגד הגולשת, "אשר התירה את חרצובות לשונה ללא רסן, תוך ניסיון חמור לפגוע בתובעת, להשפילה ולבזותה ברבים", לשון התביעה. "דמם של מפורסמים אינו מותר", נכתב. "אין הם שקי חבטות של גולשי האינטרנט". 
על פי התביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון באמצעות עורך הדין שלומי וינברג, את הדברים כתבה הגולשת, תושבת שדרות, בחודש מאי, בתגובה לכתבה שהתפרסמה בעמוד הפייסבוק של NRG. וכך כתבה הגולשת (הטעויות והיעדר סימני הפיסוק במקור): "אורנה פתחה חזית רוצה מלחמה תקבל מלחמה. רוצה שיימינג תקבל שיימינג בענק. הידעתם שאורנה בגדה באלי הגרוש שלה ולכן הם התגרשו הידעתם שגם אמא של אורנה בגדה באבא של אורנה שגם ההורים שלה גרושים". 

"דמם לא הפקר". דנינו. צילום: זוהר שטרית
"דמם לא הפקר". דנינו. צילום: זוהר שטרית
הפרסום זכה ל-10 סימני חיבוב (לייק) וכן לשורה של תגוביות. "הפרסום התפשט ונפוץ לכל עבר ויצר נזק תדמיתי לתובעת בציבור", נכתב בתביעה. "מדובר בפרסום כוזב. התובעת ואמה מעולם לא בגדו במי שהיו בעליהן. זאת ועוד, הוריה של התובעת כלל אינם גרושים". בתביעה נטען כי אין זו הפעם הראשונה שאותה גולשת כותבת דברם בגנות דנינו בפייסבוק. דנינו מבקשת מבית המשפט, כאמור, לפסוק לה פיצויים בסכום של 70 אלף שקל וכן הוצאות משפט. עוד היא תובעת לחייב את הגולשת לפרסם הודעת תיקון והתנצלות.

הגולשת מסרה בתגובה למעריב אונליין, כי לא היא שכתבה את התגובית. "פרצו לי לחשבון הפייסבוק כבר עם תחילת שידור העונה של 'האח הגדול'. יש משתמשים אחרים שעושים שימוש בשם שלי. לא כתבתי דבר על אורנה דנינו".