על מנת לעבור עיסוי. בספא, הציגה עצמה בעלת הספא כבעלת העסק, לקוית ראיה, הציגה מעסה נוסף שאף הוא לקוי ראיה ואת הנאשם כלקוי שמיעה. אחת המתלוננות ושני חברים נוספים נכנסו לחדר הטיפולים, בו היו שלוש מיטות והופנו כל אחד למטפל אחר, כך שהנאשם נעמד לצד מיטתה של המתלוננת והשניים האחרים לצד בעלת הספא והמעסה הנוסף.



המתלוננת הסירה את בגדיה, נשארה עם תחתוניה, נשכבה על בטנה על מיטת הטיפולים, הכניסה את ראשה אל תוך הפתח המיועד לכך, והנאשם החל לעסות את גופה. במהלך העיסוי, עשה הנאשם במתלוננת מעשה מגונה. בהמשך, סיימו חבריה של המתלוננת את העיסוי והמתלוננת נשארה עם הנאשם בחדר ביחידות. הנאשם המשיך לבצע את המעשה המגונה במתלוננת. כשהאיצה בו בעלת הספא לסיים את הטיפול שהתארך מעבר לפרק הזמן שהוקצה לו, התקרב הנאשם אל אוזנה של המתלוננת ושאל אם היא רוצה עיסוי בחזה. כשענתה על כך בשלילה, עיסה הנאשם את בטנה וסיים את הטיפול.



לאחר יציאת המתלוננת הראשונה מחדר הטיפולים, נכנסה לחדר מתלוננת נוספת וחברתה כדי לקבל עיסוי. השתיים הופנו למיטות שונות, כך שהמתלוננת הופנתה לטיפולו של הנאשם. המתלוננת הסירה את בגדיה, נשארה עם תחתוניה, נשכבה על בטנה על מיטת הטיפולים והכניסה את ראשה אל תוך הפתח המיועד לכך. הנאשם הניח על גופה בד שקוף, והחל לעסות את גופה. הנאשם עיסה את גבה של המתלוננת ואחר כך ביצע בה מעשה מגונה.



על פי האישום השני, החל מה-26 ביולי 2015, עבד הנאשם כמעסה בספא במלון במעלה החמישה. במהלך עבודתו בספא נהג הנאשם להציג עצמו למטופליו בשם "ליאור". ב-4 באוקטובר אותה שנה, הגיעה המתלוננת, אז כבת 20, לספא עם אחותה ואמה לעיסוי "שוודי קלאסי". בשעה 12:00 נכנסה המתלוננת לחדר הטיפולים, פשטה את בגדיה, נותרה עם תחתוניה והתכסתה בסדין לצורך העיסוי. הנאשם הציג עצמו בפני המתלוננת כ"ליאור", נעל את חדר העיסוי והחל לעסות את גופה. במהלך העיסוי, כאשר שכבה המתלוננת על הבטן והנאשם עיסה את רגליה, ביצע בה הנאשם מעשה מגונה.



בבקשת המעצר כתבה עו"ד הראל כי "נגד המשיב קמה עילת מעצר... שכן המשיב הוכיח במעשיו, שחזרו על עצמם שלוש פעמים, בשלוש מתלוננות שונות, את מסוכנותו בכך שניצל לרעה ובצורה צינית את הסיטואציה, במסגרתה נשארו השלוש ללא בגדים ובמצב מעורפל, כדי לבצע בהן מעשים מגונים. כעולה מהאישום הראשון, המשיב לא השאיר ל.... (בעלת הספא) פרטים מזהים על אודותיו, התחזה בשם אחר וכלקוי שמיעה וכל זאת על מנת להקשות על איתורו. האופן בו ביצע המשיב את המעשים, מצביע על מסוכנותו וקיים חשש ממשי שאם ישוחרר, יציע את שירותיו כמעסה במקומות נוספים ויפגע בנשים נוספות".