עובדות מפעל בצפון נטלו חלק, לבקשת הבעלים, בחגיגות סמים וסקס שנערכו במהלך השנים, בידיעת רעייתו של בעל המפעל, שהחליטה לבסוף לסיים את החגיגה. "נמאס לי מהפנטזיות החולניות של בעלי", טענה האישה. מדובר בזוג מבוגר, הבעל בסוף שנות השבעים לחייו, והאישה צעירה יותר במעט. בבעלות בני הזוג שני מפעלים שבהם מועסקים מאות עובדים. הם נחשבים לזוג חביב ומקובל על עובדי החברה. לימים התברר כי הבעל, שהוא ורעייתו גם בעלי המניות העיקריים במפעלים שבבעלותם, נהג להציע לעובדות באחת החברות, לקחת חלק בהגשמת הפנטזיות שלו.



"הכל נעשה בהסכמה של העובדות וגם באופן חלקי בידיעה שלי", הודתה האישה בבקשה שהגישה לבית המשפט למנותה למנהלת מיוחדת וכונסת נכסים של החברות שבבעלותם. לפני כשנה, טען הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן, כי אשתו היא זו שדחפה אותו לקיים מסיבות סקס ואף הדגיש בתצהיר שצירף כי רעייתו אמרה לו ש"אם זה עושה לך טוב, תעשה מה שאתה מבין ואל תיתן לזה לפגוע בעבודה".



"מערכת היחסים בינינו הייתה פתוחה", הוסיף הבעל, "עד שיום אחד היא התפרצה לעברי ואמרה לי תפסיק עם הגועל הזה". עו"ד סולן מציינת כי הקרע העמיק והחל להשפיע על עסקיהם. הבעל סירב לחתום על המחאות לטובת סילוק דרישות שלטונות המס ואיים לסגור את אחד המפעלים ולפטר את עובדיו. 



בשלב זה, כדי להגיע להליך שיחזיר את העסק למסלול, ביקשה האישה מבית המשפט למנות אותה לכונסת נכסים של החברה, כדי לאפשר ביצוע תשלומים לשלטונות המס ולעובדים. הבקשה גרמה לבעל לקבל רגליים קרות והוא חתם על ההמחאות. בינתיים, אומרת האישה כי היא תמתין לראות כיצד בעלה מתנהג. אם לא יחדל מחגיגות הסקס בחברה, היא תפנה לבית המשפט למשפחה כדי להתחיל בהליך חלוקת הרכוש.