אביה ודודה של הנערה בת ה-18 מרמלה הנרייט קרא הם החשודים ברציחתה, כך עולה מחקירת פרשת הרצח שלה שאירע בשבוע שעבר. במשטרה מאמינים כי רציחתה של הנערה, שנמצאה על ידי אמה ללא רוח חיים, נעוצה בקשר רומנטי שניהלה עם גבר מוסלמי, זאת על אף שהינה בת למשפחת נוצרית, כך הותר היום (רביעי) לפרסום.



לפני כיממה החליט בית המשפט להאריך את מעצרם של השניים בחמישה ימים, והבוקר, כאמור, הותרה לפרסום רמת קרבתם של המעורבים. ההערכה היא כי כבר בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום.



בתוך כך, יש לציין כי למרות שבמשטרה משוכנעים כי הרקע למעשה הוא הקשר הרומנטי שניהלה הנערה, עדיין לא ברורות לחוקרים את הנסיבות המלאות ונושא זה נמצא בחקירה. כזכור, מיד לאחר הרצח הובאה לחקירה אמה של קרא, אולם זו שוחררה מיד לאחר מכן.



כזכור, האם הייתה זו שסיפרה לחוקרי המשטרה על מציאת גופתה של הצעירה, כשעליה סימני דקירה. עם קבלת התלונה הגיעו לדירה, שברחוב שפיק עדס בעיר, כוחות משטרה וצוותים של מד"א, אשר והתחילו בפעולות בניסיון להציל את חייה עד לקביעת מותה.



פראמדיק מד"א יוסף איסמעיל, שנכח אז בזירה, סיפר כי "כשהגענו למקום נכנסו לבית שם ראינו צעירה כבת 18 כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. ביצענו בדיקות רפואיות, אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".