מתתיהו בן דוד, תושב ירושלים בן 30 ובעל משרד פרסום במגזר החרדי, הואשם היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בירושלים בשורת עבירות מין חמורות בשש נשים שעבדו עבורו. מכתב האישום עולה כי בן דוד ניצל את סמכותו ומרותו על הנשים, בנות המגזר החרדי, כדי לבצע את זממו, האדיר את מעמדן של הנשים שנענו לו והתנכל לאלה שדחו את "חיזוריו". לבית המשפט הוגשה גם בקשה להארכת מעצרו של בן דוד עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, בין השנים 2011 ל-2016 היה הנאשם בעלים שותף של משרד פרסום בשם חברת "אי מדיה 1 בע"מ". במהלך התקופה, התמזג משרד הפרסום עם חברת פרסום נוספת בשם "גל-אורן" והנאשם שימש כסמנכ"ל ולאחר מכן כמנכ"ל של כלל חברות הבת של משרד הפרסום.



כתב האישום מגולל שישה סעיפים, הנוגעים לכל אחת מהמתלוננות, ומייחסים לבן דוד עבירות חמורות של אינוס, מעשה סדום, מעשים מגונים והטרדה מינית. כך, על פי אחד האישומים, בימיה הראשונים לעבודה במשרד, נהג בן דוד להחמיא לעובדת א', אך היא הבהירה לו שאינה נמשכת אליו.



הוא נהג לגעת בה כשהייתה נכנסת למשרדו, ללא הסכמתה. בהמשך ובמספר רב של הזדמנויות, כאשר א' נכנסה לחדרו לצורכי עבודה או לבקשתו של בן דוד, נהג לגעת בגופה של א' וללטף את חזהּ ואיבר מינהּ. במשך תקופה אף נהג להחדיר את איבר מינו לפיה. כתב האישום אף מייחס לו מקרה אונס במלון רימונים. עוד נטען כי בן דוד הזמין חבר להיפגש בצוותא עם העובדת, באמרו כי "יהיה מעניין". בפגישה ביצע בה בן דוד מעשים מיניים לעיני חברו.



בכתב האישום נכתב כי "בתחילת המעשים המתוארים באישום זה, הבהירה א' לנאשם כי אינה מעוניינת במגע האינטימי ביניהם. לאחר זמן מה, משהבינה שהתנגדותה לא תועיל, הפסיקה א' להתנגד למעשיו של הנאשם ועשתה את המבוקש ממנה כמי שכפאה שד ותוך שהיא חוששת מהנאשם, מעסיקה. א' כה חששה מהנאשם עד שלעתים אף היתה עונה בחיוב לשאלת הנאשם אם היא אוהבת אותו.



"בשלב מסוים חתכה א' את ידה, מספר חתכים, והראתה זאת לנאשם על מנת שהנאשם יבין כי היא במצוקה, שייבהל ויפסיק את מעשיו. נוכח זאת, הפסיק הנאשם ממעשיו למשך יום או יומיים ואז שב על מעשיו. בסופו של יום, ומשלא יכלה לשאת עוד את ההתנהגות המתוארת לעיל, התפטרה א' מעבודתה במשרד הפרסום".