המגעים להסדר טיעון בין הפרקליטות לבין בועז הרפז להסדר טיעון נכשלו ומשפטו יימשך כסדרו – כך הודיעו היום/אתמול הצדדים לבית משפט השלום בתל אביב. הסיבה לכך היא ככל הנראה התביעה האזרחית שמנהל בימים אלה נגד הרפז יועץ התקשורת איל ארד. מחר/היום ייקבעו מועדים לשלב ההוכחות במשפט.  



הרפז מואשם כי זייף את המסמך, שמפרט תכנית לפגיעה בגבי אשכנזי והאדרת שמו של יואב גלנט במרוץ על הרמטכ"לות. כתב האישום מייחס לו עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בכוונה לקבל דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף ושיבוש מהלכי משפט. 
 
עוד בטרם החל המשפט התקיימו מגעים בין המאשימה, פרקליטות מחוז תל אביב, ובין צוות ההגנה של הרפז, בניסיון לסיים את הפרשה המסועפת מחוץ לכתלי בית המשפט. המגעים המשיכו גם לאחר הגשת כתב האישום באוקטובר 2016. על פי המתווה שהתגבש, הרפז יודה בעבירה של זיוף וירצה שישה חודשי עבודות שרות.
 

בשלב מסוים נדחתה החתימה על ההסדר, בשל העיסוק בשאלה אם במידה שיורשע בזיוף המסמך, יוכל לשוב לעסוק בייצוא בתחום הביטחוני. אך לאחרונה הגיש ארד תביעה בסכום של 250 אלף שקלים נגד הרפז, ואם יודה האחרון כי היה לו קשר לזיוף המסמך, יתכן שיצטרך לפצות את ארד, שהמסמך זויף כדי להתחזות לפרי משרד היח"צ שלו. ,