שבע שנות מאסר נגזרו היום (רביעי) על אהרון ליסון, מורה מביתר עלית שפגע מינית בשלושה אחים שהיו מתלמידיו. כן הוטל עליו לשלם פיצויים לקורבנותיו בסכום של 320 אלף שקל. בגזר הדין עמד השופט על הנזק החמור שנגרם לקטינים שנופלים קורבן לתקיפות מיניות. "עולה תמונה קשה ביותר באשר לפגיעה שנגרמה למתלוננים עקב מעשי הנאשם, שלמעשה הסיטה אותם ממסלול חייהם. מעשי הנאשם גרמו לערעור ממשי של תחושת היציבות והבטחון אצל המתלוננים וכן ערעור תחושות השייכות החברתית והרוחנית שלהם".
ליסון הורשע בריבוי מעשים מגונים. האחים היו בתחילת שנות העשרה כשנפלו קורבן למעשיו. המעשים בוצעו בביתו של ליסון, בבית הספר, במקווה, בבית הכנסת ובמקומות אחרים. "יש להביא בחשבון את חומרת המעשים ורצף המעשים", כתב שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, כרמי מוסק, בגזר הדין. "מדובר בשלושה מתלוננים שונים, קטינים בעת ביצוע העבירות, שנתנו את אמונם המלא בנאשם, וכך גם משפחתם, שהעריצה את הנאשם כאדם, כמורה וכמחנך". 
"הנאשם רכש את אמונם של המתלוננים, בין אם על ידי הכרת תודה במתן מתנות קטנות או דברי מתיקה, הרעפת תשבחות, גילויי חום ואהבה ועזרה בלימודים. אין ספק בליבי, כי הנאשם רכש בדרך זו את אמון המתלוננים ומשפחתם וניצל זאת לצורך ביצוע העבירות בהן הורשע", נכתב במסמך. 

על הנאשם כתב השופט: "לא אחת נתקלים בתי המשפט בעבריינים בעלי 'התנהגות כפולה', כך ניתן לכנות זאת. מצד אחד הציבור מכיר אותם כאנשים נורמטיביים ביותר, התורמים לקהילה ועוזרים לאנשים במצבי מצוקה, אולם מנגד מבצעים עבירות מין שעה שאין איש יכול לצפות בנעשה, תוך ניצול מצבים שונים כדי לבצע את זממם. במיוחד חמורים הדברים שעה שהעבירות בוצעו כלפי קטינים, אשר נתנו אמונם במבצע העבירות". עוד ציינו השופט כי "הנאשם בחר עד עתה שלא להכיר במעשיו ולא הביע חרטה".
התובעת, עו״ד יפעת פנחסי-נבו מפרקליטות מחוז ירושלים, מסרה בתגובה לגזר הדין כי ״גזר הדין מבטא את חומרת העבירות שביצע הנאשם כאשר פגע בתלמידיו במשך שנים. במקום לשמש דוגמא ומופת לתלמידים, לתמוך בהם ולגונן עליהם, ניצל הנאשם את מעמדו ותפקידו ואת תמימותם של התלמידים. אנו מחזקים את ידי המתלוננים אשר באומץ רב חשפו את המעשים הקשים שביצע בהם הנאשם, התלוננו במשטרה והעידו בגבורה נגד המורה שפגע בהם״.