פרקליטות מחוז ת"א הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד יותם בן ברוך, מורה בן 44 מטבריה, בגין ריבוי עבירות של אינוס, מעשה סדום ומעשה מגונה בקטינה בעת שהייתה בת 12-13. על פי כתב האישום, העבירות בוצעו בין השנים 2006-2007, אז יצר בן ברוך קשר עם המתלוננת, באמצעות מזכירות בית הספר בו למדה.



הנאשם שלח אליה הודעה כוזבת בה ביקש כי תיצור עמו קשר כדי להחזיר לה ספר שאבד לה ומצוי אצלו. לאחר שהמתלוננת יצרה עם הנאשם קשר טלפוני, דאג בן ברוך לפגוש אותה ובהזדמנויות רבות, בתדירות של אחת לשבוע לערך, ביצע בה את המעשים המגונים. בתחילת התקופה, עשה הנאשם שימוש בגופה של הקטינה לעשיית פרסום תועבה בכך שהזמין אותה לביתו, סיפק לה פרטי הלבשה תחתונה וצילם אותה בעירום ובלבוש תחתון בתנוחות אינטימיות שונות. לאחר מכן, ביצע בה מעשה סדום, כך עולה מכתב האישום.



בבקשת המעצר כתבה עו"ד פרל כי "אף שהמשיב נעדר עבר פלילי, במעשיו הוכיח כי קיים יסוד סביר לחשש שבאם ישוחרר ממעצרו יסכן את השלום הציבור ואת שלומה של המתלוננת באשר הוא פגע בה מאז מלאו לה שתים עשרה שנים, בהזדמנויות רבות, משך תקופה ארוכה, תוך ניצול תמימותה וגילה הצעיר והכל לצורך סיפוק יצריו המיניים."