עורך הדין דוד שמרון לא מודאג מהאמירות כי הוא ייחקר פעם נוספת בנוגע למעורבותו בפרשה 3000 בשובו מטיול משפחתי בארצות הברית, או כך לפחות טען בראיון שערך עם גיא פלג ושודר בחדשות 2 במהלך החופשה בארה"ב. "אף אחד לא פנה אליי, ולא זימן אותי, ולא שום דבר" אמר שמרון, והוסיף כי "ברור לגמרי שאני עומד לרשות החוקרים בכל דבר. אני אמנם מעודכן, אני מניח שלא באופן מלא כי אני נמצא בטיול משפחתי אבל אני לפחות באופן חלקי בדברים העיקריים שמתרחשים".



בנוסף לכך, אמר עו"ד שמרון כי הציבור מוזן בידיעות רבות שהן שגויות בעיקרן, אך אינו יכול לפרט בשל החקירה המתנהלת. "ים של שטויות מתפרסמות, אני לא יכול להתייחס באופן פרטני כי אני לא רוצה לפעול לשיבוש חקירה בשום צורה, אבל כמות הדברים המופרכים היא אדירה. עכשיו כשאני אחזור כמובן שאעמוד לרשות החוקרים", הוא אמר.



בנוגע לעד המדינה מיקי גנור, שמרון טען כי לא הבין שמדובר באדם שמעורב בפרשות פלילים רבות והודה כי הקשר עמו היה טעות. "כפי שמתבררות הנסיבות, הרי מיקי גנור אומר על עצמו שהוא ארכי פושע", אמר שמרון כי הוא ביצע טעות בהתקשרות עמו, אך הוסיף כי לו "היה הרושם, עד לימים האחרונים, שאני עוסק עם אדם רציני, ישר עם התנהגות אתית". כמו כן, הכחיש עורך הדין כי שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, קרוב משפחתו ומי שהוא משמש כיועצו הקרוב, בנוגע לנושא וכי נתניהו לא שמע ממנו על הקשר בינו לבין גנור. "בוודאי שנתניהו לא שמע על העניין ממני, לא מילה ולא חצי מילה וגם לא היה צריך לשמוע, אבל אני מאוד לא רוצה להיכנס יותר מזה זה. אסור לי כאזרח ואסור לי כאדם שנחקר".



"ארכי פושע". מיקי גנור, צילום: אלון חכמון
"ארכי פושע". מיקי גנור, צילום: אלון חכמון



"אף אחד לא אוהב ים של פרסומים כאלה"



לבסוף אמר עו"ד שמרון כי הוא לא מודאג מההתפתחויות האחרונות בפרשה, וכי הוא מעדיף להיות נחקר - מעמד שממנו הוא יכול להגן על עצמו, מאשר "להיצלב" בידי התקשורת. "אף אחד לא אוהב ים כזה של פרסומים", הוא הודה, "זה תחום שקשה לי מאוד להתמודד איתו, מפני שאני לא יכול לחשוף את הדברים כהוויתם ברגע זה. לגוף העניין אני לא מודאג, אני מוטרד מהתהליך, אך אני לא מודאג בכל הקשור לי".



שמרון אמר לבסוף כי הוא "מעדיף את זה עשרת מונים על פני צליבה בלתי נפסקת ובלתי עניינית שבה אתה לא יכול להגיב בתקשורת. זה דבר שקשה מאוד להתמודד איתו ואתה לעולם לא יכול לנצח. חקירה הגונה ורצינית אתה יכול להביא את האמת ובסופו של דבר ברוב רובם של המקרים זה מה שקובע".