סגן ראש העירייה מהצפון, ששמו ופרטיו אסורים בפרסום, וחשוד במעורבות ברצח ארתור רוזן לפני 18 שנים, שוחרר הבוקר (רביעי) למעצר בית בתנאים מגבילים. שחרורו למעצר בית של סגן ראש העירייה בא יומיים בלבד לאחר שבית המשפט העליון האריך את מעצרו של אסי אבוטבול, החשוד גם הוא, בין היתר, במעורבות ברצח רוזן.

כזכור, בחמישי שעבר שחרר שופט בית משפט השלום בראשון לציון, רפי ארניה, את אבוטבול ממעצר לאחר 73 יום בטענה כי ביום ראשון אמור היה לפקוע מועד המעצר המקסימלי המותר בחוק העומד על 75 יום, אך המשטרה הגישה עתירה וביקשה באופן חריג לאשר הארכת מעצר נוספת.

שופט בית המשפט אורי שוהם קיבל את טענות המשטרה והורה, כאמור, על הארכת מעצרו של אבוטבול כשהוא מסתמך בהחלטה על תשתית ראייתית לכאורה הן במקרה רצח פרקליטו לשעבר של אבוטבול, עו"ד יורם חכם והן על מעורבותו ברצח ארתור רוזן, כשהוא מציין כי בפרשה זו חלה התפתחות עם מעצרו של סגן ראש העירייה.

גופתו של ארתור רוזן נמצאה בצד הדרך באור עקיבא, כאשר בתחילה הועלתה השערה כי הוא נהרג בתאונת פגע וברח, אולם בדיקת אנשי המעבדה לזיהוי פלילי וסריקות שערכו שוטרי מחוז צפון במשטרה, העלו חשד כי מדובר ברצח. הגופה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם נמצאו שלושה קליעי אקדח בגופו.