המשטרה סבורה שצליחה לפענח את הרצח של עורך דין אדם ג'ומעה אלהואשלה, שאירע לפני כחודשיים בסמוך לביתו בישוב מולדה, כך הותר הבוקר (חמישי) לפרסום. פרקליטות מחוז דרום תגיש היום כתבי אישום כנגד שני החשודים, תושבי חורה, שביצעו את הרצח, לפי החשד, בעקבות סכסוך על קרקעות ובצע כסף.



ב-12 ביוני, סמוך לשעה 22:30, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות יריות שנורו לעבר גבר בישוב מולדה, שנפצע כתוצאה מכך באורח אנוש, פונה לבית חולים ושם נקבע מותו. לזירה הוקפצו חוקרי משטרה, שמצאו בתחקור ראשוני שנערך בשטח כי לבית הקורבן הגיע רכב שצפר, וכאשר הקורבן יצא לראות במי מדובר נורו לעברו יריות ויושבי הרכב נמלטו בנסיעה מהמקום.


קליעים שאותרו בזירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה
קליעים שאותרו בזירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה


בתום סריקה בזירה אספו השוטרים תרמילים וקליעים מהירי וממצאים נוספים, שהועברו לניתוח ובדיקה מעמיקה במעבדות של משטרת ישראל. צוות חקירה מיוחד הוקם בתחנת המשטרה בצומת שוקת ומפקד התחנה ליווה את חקירת הרצח שבראשיתה לא היה כל קצה חוט. בשלה מסוים הושגה פריצת דרך בחקירה לאחר מציאת אקדח ומחסנית שהוסלקו בתוך שק אוכל של חיות על גג ביתו של אחד החשודים שנעצר.

בחמישה ביולי עצרו החוקרים חשוד נוסף, אביו של עבדאללה אלאטראש שנרצח ב-15 במאי, בחשד שהוא זה שלמעשה הזמין את הרצח כנקמה על רצח בנו שאירע על רקע סכסוך קרקעות, ושילם בתמורה לכך 50,000 שקל.

בהמשך, ב-20 ביולי נעצר החשוד ברצח, בחור בשנות ה-30 לחייו, והחקירה העלתה שהוא קיבל 50,000 שקל ממזמין הנקמה בתמורה לביצוע הרצח. מהמשטרה נמסר כי היא "תמשיך לפעול בנחישות כנגד אלו הבוחרים בפתרון לסכסוכים באמצעות אלימות הגובה את חייהם של המעורבים, ונביא למיצוי הדין עמם".