תסריט אימים עולה מכתב אישום שהוגש היום (שני) נגד צ'יקה פיליפ אוקקה, תושב חולון בן 37, נשוי ואב לילדים. הוא מואשם בכך שהתנפל על אישה בפארק בחולון לפנות בוקר, חנק אותה וניסה לאנוס אותה. היא נאבקה בו והצליחה להימלט ובמשך חמש שנים נותרה זהותו של התוקף אלמונית, עד שלאחרונה נעצרה אוקקה בחשד לביצוע עבירה אחרת וממצאי הזירה בחולון הפלילו אותו. לבית המשפט הוגשה גם בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, ב-4 באוגוסט 2012, בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר, חצתה המתלוננת פארק בחולון. לפתע התנפל הנאשם על המתלוננת מאחור, תקף אותה תוך שהפילה ארצה, חנק ביד אחת וניסה להפשיטה בשנייה. מכתב האישום עולה כי אוקקה ניסה לאנוס את המתלוננת, אך היא נאבקה בו בכל כוחה במשך מספר דקות, שרטה את פניו וזעקה לעזרה.



לאחר מספר דקות, נשמעו אנשים מתקרבים לאזור ואוקקה נמלט מהמקום. המתלוננת נסה על נפשה לכיוון תחנת הדלק הסמוכה לפארק, שם פנתה לעובד במקום כשהיא צועקת ובוכה וביקשה עזרה. מכתב האישום עולה כי כתוצאה ממעשיו של אוקקה נגרמו למתלוננת חבלות של ממש והיא נזקקה לטיפול רפואי בבית החולים. המתלוננת מסרה עדות מפורטת מיד לאחר האירוע, כולל תיאור מדויק של התוקף שלה ומצבה הנפשי היה קשה. אך התוקף לא נתפס. בשנה האחרונה נעצר אוקקה וה-DNA שלו נמצא תואם לזה שאותר מתחת לציפורניה של האישה מחולון. כמו כן, מחקרי תקשורת מיקמו אותו במקום האירוע באותו הלילה.



בתחילה טען בחקירותיו כי מקור ה-DNA בציפורניים הוא באישה זרה, אשר ניסתה להיכנס בכוח לרכבו "ולכפות עליו שיקח אותה לביתה" ובהמשך אמר כי אינו זוכר היכן היה באותו הלילה. בבקשת המעצר כתבה הפרקליטות כי "בחלוף הזמן כמתואר אין כדי להקהות ממסוכנותו. המשיב התנפל על המתלוננת, שצעדה לבדה, כטרף קל, בשעת לילה מאוחרת וכשאין בנמצא עוד אנשים רבים, וניסה לבצע בה את זממו כשהוא חובל בה ומנסה להפשיטה".