בני זוג מראשון לציון הואשמו היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בביצוע מספר מקרים של מעשי שוד וניסיונות לביצוע שוד בנקים וסניפי דואר באזור המרכז והשפלה. מכתב האישום עולה כי הנאשם הצטייד באקדחי אוויר, בכלי רכב שונים, בלוחיות רישוי גנובות, במסכת פנים וקסדות שונות, בכפפות ותיקים שונים כדי לטשטש את זהותו ואת עקבותיו, עד שנעצר לפני כשלושה שבועות. עוד עולה כי הנאשמים גרפו לכיסיהם סכום כולל של כ-400 אלף שקלים כתוצאה ממעשיהם וכי המניע למעשה היה התמכרותם לסמים.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, בר בן סעדון (26) ובת זוגו, יובל מוצפי (19) תכננו וחילקו ביניהם תפקידים, כך שהנאשמת הגיעה לבנקים כדי לאסוף עבורם מודיעין, צילמה את מבנה דלפק הכספרים או שתיארה אותו במסרונים לנאשם ובדקה שעות פתיחה של הבנקים. עוד נטען כי היא עודדה ודרבנה את הנאשם לבצע את כל עבירות השוד, בין היתר באמצעות מסרונים. כך, באחד המקרים, לפני שוד בסניף בנק מזרחי טפחות בראשון לציון, כתבה מוצפי לבן סימון: "בר אם אתה מביא מחר מאה אלף אנחנו סוגרים חתונה".


בן סעדון ומוצפי. צילום מסך: אינסטגרם

שוד של סניף בנק במרכז


הפרקליטות הגישה לבית המשפט גם בקשה להארכת מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר נכתב כי "מעשים המבססים, באופן אינהרנטי, חשש למסוכנות כלפי הציבור, בעיקר על רקע שימוש מאסיבי בסמים שהם המניע העיקרי לביצוע כל עבירות השוד". על בן סעדון נכתב כי מסוכנותו נובעת מ"כמות עובדי הבנק והלקוחות מהם דרש, באיומי אקדח, את הכספים אותם שדד". על מוצפי נכתב כי הייתה "ה'רוח החיה' מאחורי העבירות". 



השניים חלקו את הזוגיות שלהם ברשתות החברתיות בצורה נרחבת, כשבחלק מהמקרים רואים אותם ביחד, עם כיתובי אהבה. באחד מהם נכתב: "מיוחדת שלי, עד הבוקר החזקת אותי שבוי באהבה שלך". במקרה נוסף נראים השניים כשהם על החוף בזנזיבר, כשהוא כותב: "זוכרת שדיברנו על זנזיבר?". השניים גם נראו בצימר, מחובקים ומאושרים, וברגעים נוספים במסיבות, אותן חלקו בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של בן סעדון.