כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד שישה נאשמים, המזוהים עם ארגון הפשיעה של משפחת לביא, בגין קשירת קשר לפגוע באחרים במסגרת סכסוכי עבריינים ובגין עבירות נשק, חושף, פעם נוספת, את התרומה האדירה של עבודתו של הסוכן המשטרתי, אנטון רומן, שחוסל לפני כמה חודשים, לכאורה על ידי אנשי הארגון, ואת המכה הקשה שהביא חיסולו לסיכול אלימת פלילית, מלבד לתדמית המשטרה. 

הנאשמים הם עמוס לביא ("עמוס הקטן"), רומן אגרונוב ודוד פלוס - הנאשמים גם ברצח רומן - וכן צח ברקוביץ, רוסלן שצ'פטניוב, יבגני גולובקו ואמיר ג'אבלי. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, החל מתחילת שנת 2017 קשרו הנאשמים קשר להביא לפגיעה באחרים במסגרת סכסוכי עבריינים.
בסביבות חודש מרץ 2017 תכנן ברקוביץ לפגוע בבני שלמה, תוך התחזות למשטרה. ברקוביץ' פנה לסוכן ואדם אחר בהצעה לבצע את המעשה תמורת תשלום. במרץ האחרון, העבירו אגרונוב, ברקוביץ והאחר לרומן שקית ובה בגדים הנחזים להיות מדי משטרה. מספר ימים לאחר מכן נסעו אגרונוב, פלוס והאחר ליפו לצורך ההצטיידות בכלי נשק, שם פגשו את ג'אבלי, שהעביר להם שני אקדחים עטופים בגרב.   

בהמשך פנה אגרונוב לסוכן והודיע לו כי יעד הפגיעה הוחלף וכעת בכוונתם לפגוע באלירן חובב. לביא שוחח עם רומן והעביר לו את פרטי היעד. בהמשך העבירו אגרונוב והאחר לסוכן את אחד מהאקדחים על מנת שישמש בביצוע הפגיעה ביום המחרת. ב-13 באפריל לפנות בוקר המתינו גולובקו ואדם נוסף לאיסוף במקום מפגש בטיילת בבת-ים לצורך היציאה לביצוע החיסול. בשלב מסוים, בהוראת  אגרונוב, עודכנו השניים על דחיית ביצוע התכנית.
יומיים לאחר מכן התכנסו בפרדס הסמוך לביתו של לביא הנאשמים לביא, אגרונוב, פלוס ושצ'פטניוב, וכן האחר והסוכן, ושוחחו אודות אפשרויות פגיעות נוספות באחרים. בהמשך הודיעו אגרונוב, שצ'פטניוב והאחר לסוכן שהוחלט לפגוע באבי עמר, ולצורך זה יבצע שצ'פטניוב למחרת היום סיור לבדיקת השטח. לבסוף חזרו בהם מהתכנית ולמחרת החזיר הסוכן את הנשק והמדים והם הוחבאו באזור ביתו של לביא.   
"במעשיהם של המשיבים, אשר פעלו בצוותא, במספר הזדמנויות,  להביא לפגיעה וקטילה של אחרים, טבועה מסוכנות ברורה וחד-משמעית", נכתב בבקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים. העובדה כי תוכניותיהם השונות של המשיבים להביא לרציחתם של אחרים לא יצאו מן הכח אל הפועל, הינה בעיקר רק בשל העובדה כי אלו שובשו וסוכלו על ידי משטרת ישראל  במסגרת הפעלתו של אנטון ז"ל".