הזמר שימי תבורי הורשע היום (שני) בבית המשפט לתעבורה בתל אביב כי נהג ברכבו כשהוא תחת השפעת סמים. השופטת לא קיבלה את טענתו של תבורי, כי החומר שנמצא בגופו הוא כתוצאה מגלגול סיגריות קנביס לבת זוגו, שלה רישיון לשימוש בסם. ב-23 ביוני, בשעות הבוקר, תבורי נהג ברכבו ברחוב ויצמן בתל אביב ונעצר על ידי שוטרים, בעקבות מידע מודיעיני מוקדם. ממצאי בדיקות שנערכו לו העלו כי בגופו נמצאו "תוצרי חילוף חומרים של סם מסוכן מסוג קנאביס". תבורי הכחיש כי נטל סמים ואמר להגנתו כי "הדלקתי סיגריה לאישה שאני חי אתה, שיש לה אישור לעשן". 
 
תבורי הסביר לחוקריו כי הוא מתגורר עם בת זוגו, יהודית באומן, שלה רישיון לשימוש בקנביס, אך כיוון שהיא לא יודעת "לגלגל את הקנביס בסיגריה", הוא מגלגל עבורה את הסיגריות ובהדלקה של הסיגריה, הוא לוקח "שכטה", על מנת להדליק לה את הסיגריה. עוד אמר כי כיוון שהיא מעשנת לידו, הוא נחשף לעשן.

"הדלקתי לאשתי". שימי תבורי ויהודית באומן
"הדלקתי לאשתי". שימי תבורי ויהודית באומן

 
בבדיקת שתן שנערכה לו נמצא החומר הפעיל בקנאביס, THC, בכמות של 688 ננוגרם. "לאחר שעיינתי בראיות המאשימה ושמעתי עדויות הצדדים וסיכומיהם, אני קובעת כי הנאשם עבר את העבירה המיוחסת לו בכתב האישום", כתבה השופטת. "טענת הנאשם כי בת זוגו צורכת קנביס רפואי ברישיון לא הוכחה".


עוד ציינה השופטת בהחלטתה כי "כמות תוצר חילוף החומרים שנמצאה בדגימת השתן של הנאשם הנה כמות המעידה על צריכה אקטיבית של קנביס ולא צריכה פסיבית" והרשיעה אותו בנהיגה בשכרות.