אליה קדוש ממשיכה להסתבך: לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש לפני זמן קצר כתב אישום מתוקן נגד הצעירה שהואשמה במעורבות בתקיפת מאבטחים בבית החולים איכילוב. לכתב האישום התווספו שני סעיפים נוספים, לפיהם היא נאשמת באיומים ובתקיפת שוטר. כמו כן נאשמת קדוש בהפרת תנאי מעצר הבית שלה, כאשר הרקע לאישומים הוא תקיפה לכאורה שביצעה נגד נהג מונית שהסיע אותה לבית החולים וולפסון.



תקיפת מאבטחים באיכילוב

על פי כתב האישום המתוקן, ב-11 באוקטובר, הפרה קדוש את תנאי מעצר הבית וביקרה חברה ביהוד. לפנות ערב יצאה במונית מבית חברתה, ללא פיקוח, ונסעה במונית לבית החולים וולפסון בחולון. עם תחילת הנסיעה, הבהיר נהג המונית לנאשמת שעלות הנסיעה הינה בסך 110 שקל. בתום הנסיעה סירבה קדוש לשאת בתשלום הנסיעה כמוסכם ועזבה את המונית. בתגובה, יצא נהג המונית בעקבותיה על מנת לגבות ממנה את עלות הנסיעה.



לאחר דין ודברים בין הנאשמת לנהג המונית, אשר כלל גידופים הדדיים, תקפה קדוש את נהג המונית, בכך שסטרה בחוזקה על לחיו, תוך שאיימה עליו באומרה לו "כדאי לך לזוז מפה כי אני כולי עצבים, אני אשבור לך את הפנים....אם תיגע בי אני מפוצצת אותך, יושבת עליך שבעה...", או מילים בעלות משמעות דומה.



על פי האישום הרביעי, כמה ימים לאחר מכן, הוצב שוטר בבית חולים אברבנאל כדי להשגיח על קדוש. קדוש קראה למטופלת אחרת אל חדרה ובהמשך מנעה ממנה לצאת מהחדר. השוטר ניסה להרחיקה מהדלת ואז החלה קדוש לתקוף אותו, הכתה אותו, בעטה בו וניסתה לנשוך אותו.



התקיפה באיכילוב. צילום מסך
התקיפה באיכילוב. צילום מסך



בשלב זה, הגיעה למקום שוטרת נוספת והשניים הצליחו להשתלט על קדוש ולאזוק אחת מידיה. כתב האישום גם מפרט כיצד שפכה קדוש על השוטר תכולתו של בקבוק שתייה אשר היה בסמוך אליהם.



קדוש מואשמת גם באיומים ובתקיפת שוטרים באירוע שהתרחש באיכילוב ותועד במצלמות אבטחה בספטמבר האחרון. על פי כתב האישום, בשעה 1:00 בערך הגיעה קדוש, מלווה בחברה, רוסלן מיסייב, לבית החולים, לצורך קבלת טיפול רפואי. במהלך שהותה במיון החלה לגדף ולצעוק על הצוות הרפואי. אחד המאבטחים הרחיק את קדוש מדלפק המיון.



בעוד המאבטח אוחז בה, פנתה קדוש אל מיסייב ואמרה לו :"למה אתה לא מחזיר לו? אם בעלי היה פה הוא היה מפרק אותם", וכן איימה על הצוות הרפואי והמאבטחים באומרה: "חכו מה יהיה לכם כשבעלי יגיע לפה".



מאבטח שהותקף באירוע. צילום: דוברות איכילוב
מאבטח שהותקף באירוע. צילום: דוברות איכילוב



בסמוך לשעה 3:00 הגיעו ארבעת הנאשמים הנוספים אל בית החולים. לאחר שאיתרו את המאבטח בכניסה, צעק לעברו אמויאל ואף איים על המאבטח באומרו: "אני השטן שלך, חכה חכה, לא מול המצלמות, אני אתפוס אותך בחוץ". מיד לאחר מכן, נכנסו ארבעת הנאשמים ואמויאל לחדר המיון, כשאותו מאבטח ושני מאבטחים נוספים הולכים בעקבותיהם. אז, החלו הנאשמים לתקוף את המאבטח מכל עבר, חבטו בראשו ומאחורי גבו ומשנפל אל הארץ בעטו בפניו ובחלקי גופו.



בד בבד, הכו החמישה את שני המאבטחים הנוספים באגרופים ובבעיטות. מאבטח אחר אשר הגיע במטרה לסייע לחבריו, מצא עצמו מותקף אף הוא במכת אגרוף בפניו. לאחר מכן החלו החמישה להימלט אל רכבם, ואחד המאבטחים ניסה למנוע מיוספוב להיכנס אל הרכב. אז יצאו השאר מהרכב ותקפו את המאבטח בחוזקה וללא רחם, תוך שהצמידו את גופו אל קיר סמוך וחבטו בו, שוב ושוב, בכל חלקי גופו. בשלב מסוים נמלטו החמישה מהמקום באמצעות הרכב.



קדוש מואשמת בכך שאיימה וקיללה שוטרת שביקשה לעכבה. כאשר ביקשו לאזוק אותה תקפה קדוש את השוטרת, תחילה באמצעות שתי מכות אגרוף לכיוון פניה ולאחר מכן החלה לנשוך, לשרוט את השוטרת בפניה ולירוק עליה. בהמשך ניסתה קדוש גם לתקוף את השוטרים באמצעות בעיטות עד שנאזקה ברגליה.