בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את יעל גבריאלוב, מדריכה בפנימיית בנות בבני ברק בת 23,, באינוס, מעשה סדום, בעילה אסורה בהסכמה ומעשים מגונים בשתי חניכות בפנימייה - אחת בת 14-16 ואחת בת 11-12 בעת ביצוע המעשים. זאת בעקבות הסדר טיעון שחתמה עליו הנאשמת עם הפרקליטות. מכתב האישום עולה כי המדריכה ניצלה את בדידותן ומצוקתן של הנערות, ששהו בפנימיה בצו בית משפט, כדי ליצור אצלן תלות בה ולבצע בהן עבירות מין. מכתב האישום המקורי הוסרו עבירות של גרימת מעשה מגונה מצד הקטינה בנאשמת. 
בפרקליטות הסבירו את ההחלטה להגיע להסדר הטיעון, בין היתר, בצורך לחסוך מהמתלוננות את העדות בבית המשפט. שיקולים נוספים לחתימה על ההסדר היו הודיית הנאשמת בחלק מהותי מכתב האישום המקורי, בכך שהיא קיבלה אחריות על מעשיה ובכך חסכה זמן שיפוטי. ההסדר אינו כולל הסכמה לעניין העונש וטיעונים לעונש יישמעו בפברואר בשנה הבאה. 
מכתב האישום עולה כי המקום שהיה אמור להיות בטוח עבור נערות שהוצאו מביתן, הפך להיות מלכודת רגשית ופיזית עבורן. מהאישום הראשון עולה כי בשלהי ספטמבר 2014, רוב שוהות הפנימייה יצאו לחופשת ראש השנה, אך המתלוננת הראשונה נותרה בפנימייה בהיעדר מקום אחר לשהות בו.

גבריאלוב, שהייתה מודעת לבדידותה ולמצוקותיה של הקטינה, רקמה עם הקטינה קשר אינטנסיבי מאוד, במסגרתו קנתה לקטינה מתנות שונות, התעניינה בשלומה וברווחתה והתקשרה אליה פעמים רבות. בהמשך איימה על הקטינה כי אם לא תעשה כרצונה, תנתק איתה את הקשר. 
בין השנים 2016-2015, בהיות הקטינה כבת 14-15, במספר רב של הזדמנויות, בפנימייה ובמקומות אחרים, ביצעה בה גבריאלוב מעשים מגונים, מעשה סדום ומעשה אינוס, לעיתים חרף התנגדותה של הקטינה. על פי האישום השני, בין השנים 2015-2017, בהיות המתלוננת השנייה כבת 11-12 במספר רב של הזדמנויות בפנימייה, ביצעה גבריאלוב בקטינה מעשים מגונים ומעשי אינוס. במהלך התקופה, קנתה לקטינה מתנות שונות, העדיפה אותה על פני החניכות האחרות בקבוצה שבפנימייה, הזמינה אותה לישון בחדרה, התירה לה להשכים באיחור, ונמנעה מלגעור בה.