חמישה חודשים אחרי שליאל בבלר בת ה-16 איבדה את חייה כתוצאה מפגיעת מכונית סמוך לסינמה סיטי בראשון לציון, הואשמה אור סיהאצ'י, תושבת העיר בת 27, בהריגתה ובגרימת חבלה חמורה לחבריה. מכתב האישום, שהוגש ביום חמישי לבית המשפט המחוזי בלוד, עולה כי סיהאצ'י לא שעתה לרמזור האדום שהיה בכיוון נסיעתה ופגעה בנערה, שמתה כעבור כמה ימים מפצעיה. לבית המשפט הוגשה גם בקשה לפסול את רשיונה של סיהאצ'י, שלחובתה עבירות תנועה קודמות, עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, ב-26 במאי נהגה סיהאצ'י ברכב מסוג פולקסוואגן ברח' אברהם בר בראשון לציון, והתקרבה לצומת מרומזר. אותה עת נהגה נהגת אחרת בכיוון הנסיעה הנגדי לנסיעת סיהאצ'י, ברכב מסוג שברולט. הנהגת הגיעה לצומת ועצרה בנתיב השמאלי, המיועד לפנייה שמאלה, כשמופע אור הרמזור בכיוון נסיעתה אדום. עם החלפת האור לירוק, החלה לפנות עם רכבה שמאלה ונכנסה לתוך הצומת. באותו זמן, הגיעה סיהאצ'י לצומת, אך חרף העובדה שהרמזור בכיוון נסיעתה היה אדום, היא המשיכה בנסיעה, נכנסה לצומת והתנגשה עם רכבה בשברולט.



כתוצאה מההתנגשות, סטה רכבה של סיהאצ'י ימינה לעבר אי תנועה המיועד להולכי רגל ופגע בעוצמה בשתי נערות בנות 16, התנגש בעמוד רמזור והתהפך על גגו. אחת מהן, בבלר, נחבלה בראשה באופן קשה, פונתה לבית-חולים ונפטרה כעבור ארבעה ימים. לחברתה נגרמו חבלות ושברים והיא אושפזה בבית-חולים. בנוסף, כתוצאה מהתאונה, הוטחו הנערות על חבריהן, אשר עמדו עמן על אי-התנועה, ואלה סבלו מכאבים וחבלות. כן נפגעה לנהגת השברולט ונכדתה, שישבה עימה ברכב.



מבקשת הפסילה עולה כי ל סיהאצ'י עבר תעבורתי, הכולל שלוש הרשעות קודמות, בעבירות של נהיגה במהירות מופרזת והסעת נוסע לא חגורה. "נהיגת רכב בניגוד לרמזור אדום, וגרימת מוות וחבלה קשה, הינה ברף העליון של עבירות התעבורה, והיא וודאי מעידה על הסכנה אשר יש בהמשך נהיגת המשיבה", נימקה הפרקליטות את הבקשה.