חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד) רגיל להסתבך עם גורמים בארץ ובעולם, אך ייתכן שפוסט בו הביע את תקוותו למותו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן יסבך אותו יותר מהרגיל. על פי דיווח בחדשות ערוץ 2, בכירים ברשות פנו לגופים בינלאומיים במטרה לצרף את חבר הכנסת לרשימת הטרור הבינלאומית. משמעות הדבר היא שאם יוסף חבר הכנסת לרשימה, כל מדינה שאליה יגיע תחוייב להתייחס אליו כטרוריסט.



מהרשות הפלסטינית נאמר כי דבריו של אורן חזן הם "חלק מהסתה הישראלית הפרועה, גם בכנסת וגם בממשלה. ואנחנו מבקשים ממשלת ישראל להתנער מהדברים", הפלסטינים אף הבהירו כי בכוונתם להציג את דברי אורן חזן בכל במה ציבורית, כדוגמה להסתה ישראלית. המקור לתביעה הפלסטינית להוסיף את אורן חזן לרשימת הטרור הוא, כאמור, בפוסט שפרסם חבר הכנסת בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא פירט את חמשת מקימי ארגון הפת"ח, נסיבות מותם, ואיחל לאבו מאזן, המייסד האחרון של הארגון שעודנו בחיים "להצטרף אליהם במהרה". 



"היום לפני 58 שנה הוקם ארגון הטרור הרצחני פת"ח (כן, 8 שנים לפני "הכיבוש" של מלחמת ששת הימים...)", כתב חזן בפוסט שפרסם, והמשיך: "זמן טוב לספירת מלאי של המייסדים: אבו ג'יהאד – חוסל ב-1988, אבו איאד – חוסל ב-1991, אבו סעיד – הזדכה על עצמו ב-1994, אבו עמאר ימ"ש – הועבר לעולם שכולו רע ב-2004, ואבו מאזן – כבר עם רגל אחת בדרך לשם... על זה נאמר: עוד אבו אחד למנאייק!", הוא כתב בפוסט.





"אמשיך לקרוא לגדוע את ראש הנחש הטרוריסטי"



הפוסט נגד אבו מאזן הוא  לא הפרובוקציה הראשונה שעורך חבר הכנסת, אל מול העולם הערבי. בעקבות ניסיון הפיגוע שאירע בשגרירות ישראל בעמאן, שם ירה מאבטח ישראלי לעבר מחבל שניסה לדקור אותו, והרג אותו ואדם נוסף שהיה עמם בחדר, חבר הכנסת נכנס לסכסוך עם חבר הפרלמנט הירדני, יחיא סעיד, שאף כמעט והגיע לעימות פיזי בגשר המעבר בין שתי המדינות.



זעמו של יחיא סעיד יצא בעקבות ציוץ בטוויטר שכתב חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד), לאחר הפיגוע בעמאן, בו כתב: "נראה ששכנינו ממזרח לירדן, אלו שאנו משקים וגם שומרים להם על הישבן יומם ולילה, צריכים קצת חינוך מחדש. זה מתחיל להרגיש כמו שלום ולא להתראות". 



בתגובה לבקשה הפלסטינית, אמר אורן חזן כי הוא פנה לקצין הכנסת כדי שהאבטחה סביבו תתוגבר, והבהיר כי הוא לא יירתע מאיומים, וימשיך לטעון כי "אין עם פלסטיני ושהרשות היא רשות של טרוריסטים ואת ראש הנחש צריך לגדוע".



"האיומים לא ירתיעו אותי" אמר אורן חזן למעריב. "אני לא מופתע מהמהלך של הרשות הפלסטינית כלפי משום שאין זו הפעם הראשונה שאלה המגדירים עצמם פלסטינים ונציגיהם בכנסת שולחים לי מסרים מאיימים. במקרה הזה הידיים הם ידי טיבי, זועבי, השייח ראאד סלאח ושותפיהם והפה הוא הפה של אבו מאזן".



"אותי לא יתריעו ולא יפחידו. איומים לא יעזרו. נמשיך להנהיג ולהוביל.  בעבר קבלתי איומים מהפלסטינים שאמרו עלי רוצח ומחבל ומסית. זה עוד שלב. מנסים להכריז עלי כטרוריסט ולייצר לי לדה לגיטימציה בינלאאומית. זה לא יצלח. ארץ ישראל לעם ישראל ולא לישמעאל. אמשיך לומר את האמת שאין עם פלסטיני ושהרשות  היא רשות של טרוריסטים ואת ראש הנחש צריך לגדוע. אני מתכוון לדבר עם קצין הכנסת. אני מודע לכך שהמשטרה בודקת את מדד האיומים עלי אבל צריך ליידע אותו כדי שיחליט על סידורי אבטחה מתאימים" אמר חבר הכנסת.