תושב ירושלים בן 31 הואשם היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בעיר בביצוע שורת עבירות מין קשות באחייניתו ובחברתה, בעת שהשתיים היו בנות 14 בלבד. מכתב האישום עולה שהנאשם ניצל את הקרבה המשפחתית וכן את גילן הצעיר של קורבנותיו כדי לבצע בהן את זממו. לבית המשפט הוגשה בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, בין השנים 2014-2016, עת הייתה אחייניתו של הנאשם בת 13 ועד שמלאו לה 14.5, נהג הנאשם במספר רב של הזדמנויות לגעת בגופה, מעל הבגדים ומתחת להם, לנשקה ולחבקה, לעיתים עד שהגיע לפורקן, כל זאת עשה הנאשם לשם סיפוק וגירוי מיני. עוד אמר לה הנאשם במהלך התקופה ש"בא לו לזיין אותה". אירועים אלו התרחשו בביתו של הנאשם, בגנים ציבוריים וכן ברכב ההסעות של הנאשם בתדירות גבוהה במהלך התקופה.



עוד עולה מכתב האישום כי בין החודשים מרץ עד יולי 2017, עת הייתה חברתה של האחיינית בת כ-14, בהזדמנויות שונות, בעל אותה הנאשם, עשה בה מעשה סדום וביצע בה מעשים מגונים שלא בהסכמתה. גם לאחר שהמתלוננת אמרה לנאשם כי היא מבקשת שיפסיק לגעת בה, הוא נהג לומר לה "תירגעי, שום דבר לא יקרה", התעלם מבקשתה והמשיך במעשיו.



בבקשת המעצר נכתב כי "העבירות אשר בוצעו על ידי הנאשם לאורך תקופה ארוכה, תוך ניצול גילן הצעיר של הנערות וביחס לא', גם תוך ניצול הקשר המשפחתי, מבהירות כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".