פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תומר ליברטי (38), תושב קרית גת, בגין עבירת אינוס שביצע במתלוננת אותה הכיר באמצעות הרשת החברתית פייסבוק. כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רוית מרום, מגולל את ההיכרות והמפגש בין השניים, שהסתיים בתקרית החמורה בביתו של הנאשם.



לפי האישום נטען כי בתחילת החודש נוצרה היכרות בין הנאשם לבין המתלוננת בת ה-19 דרך הרשת החברתית. השניים התכתבו וקבעו להיפגש עוד באותו ערב בביתו של הנאשם בקרית גת ולצפות יחד בסרט. סמוך לחצות הגיעה המתלוננת לביתו של הנאשם. השניים נכנסו לחדרו של הנאשם והתיישבו על המיטה, לאחר דקות ספורות התקרב הנאשם אל המתלוננת, ניסה לשים את ידיו במקומות אינטימיים בגופה ונישק אותה על פיה, אולם המתלוננת נרתעה, זזה לאחור ואמרה לנאשם כי אינה מעוניינת.



אחז בשתי ידיה על מנת למנוע התנגדותה



בהמשך לקח הנאשם מידיה של המתלוננת את מכשיר הטלפון הסלולרי שלה ואמר לה שהיא 'רק הגיעה ואינה הולכת לשום מקום'. לאחר מספר דקות השיב הנאשם למתלוננת את הטלפון והמתלוננת קמה מהמיטה בכוונה ללכת. בשלב זה הנאשם אחז את המתלוננת בידה ומשך אותה לכיוון המיטה. המתלוננת נפלה על המיטה על גבה והנאשם נשכב עליה והחל לנשקה על פיה. היא ניסתה להזיז את הנאשם מעליה אך זה אחז בשתי ידיה, הצמידן מעל לראשה ותפס אותן על מנת למנוע את התנגדותה למעשיו.



הנאשם הפשיט את המתלוננת מבגדיה, זו צעקה וקיללה אותו והנאשם בתגובה כיסה בידו בחוזקה את פיה ואנס אותה.במקביל להגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.