עתירה הוגשה הבוקר (שלישי) לבית המשפט העליון, נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, כדי שיורה על פתיחת חקירה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשת בזק. מגיש העתירה, עו"ד שחר בן מאיר, התייחס בעתירה להנחיית היועץ המשפטי לממשלה, שאסר בחודש פברואר 2017 על נתניהו לעסוק בענייני בזק, בשל הקשר האישי בינו לבין אלוביץ'.

בנוסף, העתירה מתייחסת לקשר בין נתניהו למנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר. על פי העתירה, "למר פילבר, אין ולא היה כל ניסיון בתחום התקשורת, והוא היה מקורב מאד לראש הממשלה ומילא את תפקיד ראש מטה הבחירות של סיעת הליכוד ושל ראש הממשלה בבחירות לכנסת ה-20". עורך הדין בן מאיר דורש מבית המשפט העליון להורות ליועץ המשפטי לפתוח בחקירה נגד נתניהו, בחשד להפרת אמונים בשבתו כשר התקשורת.
בעתירה צוין כי אם היועץ המשפטי לממשלה החליט שלא לפתוח בחקירה נגד נתניהו בפרשת בזק עליו להסביר מדוע. "מדוע לא יפרסם ברבים לציבור את השיקולים שעמדו בבסיס ההחלטה שלא להורות על פתיחת חקירה כאמור", נכתב. כזכור, לפני כשבוע וחצי הגישה הרשות לניירות ערך את מסקנותיה לפרקליטות, לאחר חקירה בפרשת בזק, ובה המלצה להעמיד לדין את בעל השליטה שאול אלוביץ' מנכ"לית בזק סטלה אנדלר וגם את מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר.