אביעד גליקמן, כתב לענייני משפט של חדשות 10, סיפר היום (שני) ב-103FM פרטים החדשים על חקירתו השישית אמש של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני יכול לספר שהחקירה התמקדה בתיק המתנות אך בכל פעם שהחקירה נכנסה לקצב כלשהו של שאלות נגד ראש הממשלה, הוא לעצור מפאת חוסר הזמן. אחרי שאדם נחקר עליו לחתום על הפרוטוקול, החתימה לבדה יכולה לקחת כ-40 דקות. סה"כ חקרו את נתניהו ארבע שעות ברוטו ולא נטו". 
גליקמן התייחס לאפשרות שנתניהו יעיד בהמשך גם בפרשת הצוללות, המכונה תיק 3,000: "זהו סוד גלוי אך אין התקדמות ממשית בנושא לעת עתה. אני משער שזה אכן יקרה לפי כמות  האנשים שנחקרו ונחקרים בפרשה. יש להדגיש, נתניהו עדיין אינו חשוד בפרשה אך ייתכן שבן דודו וחברו מגנים עליו ולא בקלות יפתחו את הפה כנגדו. דוד שמרון חשוד כיום בקבלת דבר במרמה ובשוחד".


אתמול הגיעו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) למעון ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, וחקרו אותו בפרשות 1,000 (המתנות) ו-2,000 (שיחות מוזס-נתניהו) בפעם השישית. מהמשטרה נמסר בתום החקירה כי "היא מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".
שלט מחאה בכניסה למעון רה"מ. צילום: מרק ישראל סלם
שלט מחאה בכניסה למעון רה"מ. צילום: מרק ישראל סלם


חקירת נתניהו בתיקים אלו ממשיכה לעלות לכותרות לאחרונה, כאשר עד כה התמקדו החוקרים בקשר בין נתניהו לאיש עסקים ארנון מילצ'ן. במסגרת זו דווח רק לפני כשלושה ימים כי נתניהו העביר לצוות החקירה תמונות שלו ושל ארנון מילצ'ן, על מנת להוכיח כי יש ביניהם חברות ארוכת שנים ולכן היה מותר לו לקבל ממנו את המתנות השונות.