פרשת רצח תאיר ראדה: ד"ר חיים סדובסקי, שהעיד מטעם ההגנה במשפטו של רומן זדורוב, התייחס הבוקר (שלישי) ב-103FM לפרסומים כי הגיש תלונה נגד פרקליט המדינה שי ניצן על התעלמותו, לדבריו, מבדיית ראיות נגד זדורוב: "אני שולל את כל הראיות שהוצגו בבית המשפט, החל מההודאה של רומן זדורוב ועד לטענה כי הוא רץ עם סכין אחרי תאיר ראדה במדרגות, בעוד שישנם שני תלמידים שמעידים שראו אותה עולה במדרגות מחויכת ושמחה". 

תאיר ראדה ז"ל. צילום: רפרודוקציה
תאיר ראדה ז"ל. צילום: רפרודוקציה
לדבריו, "בית המשפט בהכרעת הדין כתב כי יורם אזולאי, ראש צוות החקירה, טען שהתלמידים לא יכלו לראות את המדרגות בעוד שהסנגור טוען שהם כן יכלו לראות את המדרגות, זהו לב הדיון. בית המשפט טוען שאלו שאלות שיישארו לעולם ללא מענה ואין לדעת אם רומן רדף אחריה או שהיא עלתה לבדה".

כשנשאל מדוע דווקא רומן זדורוב הואשם ברצח טען: "רומן זדורוב, כמו גם אחרים וטובים, הוא הדרך של המשטרה לתפור תיק, הוא נחשב לאדם חלש כלכלית שאינו מבין את השפה והוא אפשר למשטרה לרכב על גבו. כל השופטים ששפטו במשפט זדורוב פסקו את הדין על בסיס ראיות בדויות. יורם אזולאי מסר עדויות שקר כמעט לאורך כל עדותו. התובעת הגישה לבית המשפט ראייה בדויה והגישה תמונה ממקום אחר, כך שיצרה בלבול בבית המשפט".

"יש לנו עדויות מצולמות של הילדים שמעידים כי עמדו בתחתית המדרגות בעוד שהמשטרה בכלל טוענת כי הם עמדו במקום אחר. כל הפרטים המכוונים (שרק הרוצח יכול לדעת) ניתנו לזדורוב על ידי חוקרי המשטרה. נשאלת השאלה האם שי ניצן ראה את החומרים האלו או לא, לכן הגשתי על כך תלונה במשטרה", הוסיף. 
עריכה: איתמר זיגלמן