כל חטאם של שבעה ילדים בני שבע עד 11 היה שהלכו ברחוב, כאשר נער בן 14 התנפל עליהם, תקף אותם באלימות קשה וביצע בהם עבירות מין חמורות. כך עולה מכתב אישום שהוגש היום לבית המשפט המחוזי לנוער. פרטיו המזהים של הנאשם וכן כתב האישום אסורים בפרסום, בשל גילו הצעיר.



על פי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד עינת לב ארי מפרקליטות מחוז מרכז, בשבעה מקרים שונים במהלך החודשים אוקטובר-נובמבר 2017 נהג הנאשם לעקוב אחר ילדים בני שבע עד 11 במרכז הארץ, עמם לא הייתה לו כל היכרות מוקדמת, עת צעדו בגפם ברחוב. בשעת כושר נהג הנער לתפוס את הילדים המופתעים, לגרור אותם או להרימם ולשאת אותם עמו אל מקום מסתור סמוך, וזאת תוך שימוש בכוח וחרף התנגדותם.



במקום המסתור נהג הנאשם לתקוף את הילדים באלימות קשה, ובין היתר להכות אותם, להלום בהם באגרופים, לבעוט בהם ולחנוק אותם. באחד המקרים אף הצליף הנאשם בילד באמצעות חגורה. בהמשך נהג הנאשם לבצע בילדים עבירות מין חמורות. בחלק מהמקרים, כשניסה לבצע את עבירות המין, הצליחו הילדים להיחלץ מלכידתו ולהימלט.



כתב האישום החמור מייחס לנער ביצוע ריבוי עבירות של התעללות מינית בקטינים, מעשה סדום ומעשה מגונה בכוח בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים ועבירות מין נוספות. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.