יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיש היום (שני), באמצעות עורך הדין יוסי כהן, תביעת לשון הרע נגד מכון "מולד" לבית משפט השלום בתל אביב, וזאת בשל פוסט אודותיו שהארגון העלה לרשת הפייסבוק. בין השאר נטען בפוסט כי נתניהו הוא "צעיר בן 25 שאינו עובד לפרנסתו ומתגורר בבית הוריו על חשבון משלם המסים", כי הוא מתערב בענייני ניהול המדינה וכי יש בינו לבין ג'יימס פאקר - מיליארדר אוסטרלי שקשריו עם ראש הממשלה נחקרים במסגרת "פרשת המתנות" קשרים לא ברורים. בנוסף לכך, צורף לפוסט תצלום של נתניהו, כשהוא מולבש בבגדי ליצן.



על פי כתב התביעה, הפרסום הנ"ל עומד תחת הגדרת לשון הרע, ומעיד "על השנאה העזה והיוקדת של הנתבעת כלפי נתניהו, ועל ניסיונה לפגוע בו ולהשפילו בכל מחיר". בנוסף לכך נטען בכתב האישום כי הפרסום גרם לפגיעה בשמו של נתניהו ולהשפלתו, לצער ולעגמת נפש רבה. כל זה, על פי כתב התביעה נעשה תוך "שימוש ביודעין דברים מטעים ומסולפים, ללא בדיקתם, ופרסום כזבים כדי לשרת מטרות זרות", קרי פגיעה בראש הממשלה.



בשל סיבות אלה, מבקש בנו של ראש הממשלה מבית המשפט להורות לארגון מולד להסיר את הפוסט המדובר מרשת הפייסבוק, ופיצוי כספי בסך של 139,621 שקל. מארגון מולד נמסר בתגובה כי הם מברכים על כתב האישום, והוא ייתן לארגון הזדמנות לחקור את נתניהו על אורח חייו ולהוכיח את אמיתות הפוסט. "לצערנו, לא רק שיאיר נתניהו או מי מטעמו לא השכילו לתקן את טעותם, בחר יאיר נתניהו לפעול בכוחנות ולנסות להלך עלינו אימים בתביעת השתקה". 



"בהזדמנות זו נבקש להודיע להם שלא רק שאיננו נבהלים - אנחנו מברכים על כתב התביעה, כיוון שהוא מזמן לנו הזדמנות נדירה לגלות, בהליך גילוי המסמכים, מה באמת עושה יאיר נתניהו בלשכת ראש הממשלה, כמה משלמים אזרחי ישראל על אבטחתו של יאיר נתניהו בעודו מטייל מסביב לעולם, מה טיב קשריו האמיתיים עם מר ג'יימס פאקר - המשמש במקביל גם דמות מרכזית בפרשת השחיתות של רה"מ - ועוד. בנוסף, קראנו בכתב התביעה כי באי כוחו של יאיר נתניהו מציינים כי פגענו במשלח ידו. אולי עכשיו סוף סוף נגלה מהו".