אלוהים אמר לו: פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד אחמד גנאים, תושב סכנין בן 30, שניסה לרצוח את אביו. על פי כתב האישום, במשך תקופה ארוכה היחסים בין הנאשם לבין אביו היו מתוחים, פרצו ביניהם ויכוחים ועימותים והנאשם נהג לאיים על אביו באומרו "שיפוצץ את ראשו ושיהרוג אותו".



בתחילת החודש, על רקע ויכוח שפרץ ביניהם, התנפל הבן על האב, תפס אותו בצווארו וחנק אותו עד שאחיו של הנאשם, ששמע את צעקות אביו, הצליח להפריד ביניהם. בתגובה לכך, הנאשם תקף את אחיו והאבא נחלץ לעזרתו והיכה את הנאשם בראשו באמצעות מקל על מנת לגרום לו להרפות ולעזוב את האח. בשלב זה, הנאשם נמלט מהבית.



שבוע לאחר מכן, הצטייד הנאשם בלום מתכת ובסכין, התקרב בחשאי אל אביו מאחור והיכה אותו בכוח באמצעות הלום בראשו. האב נפל מהשרפרף עליו ישב, והנאשם התנפל עליו, שיסף את צווארו באמצעות הסכין ונמלט מהמקום. האב הובהל למרכז הרפואי לגליל עם שברים בגולגולת, חתך מדמם בראשו, וצוואר משוסף, שם אושפז ושוחרר לאחר שלושה ימים.



בהודאות שנגבו מהנאשם הוא הודה בכך שתקף את אביו ופצע אותו. הוא סיפר על המניע למעשיו, טען כי לא התכוון להרוג את אביו וכי הוא מצטער על כך. במקביל סיפר בחקירתו שאלוהים אמר לו להרוג את אביו, שהוא שליח ועבד של אלוהים, ושלכן עשה מה שעשה.



הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.