מני נפתלי, מי שהיה אב הבית בבית ראש הממשלה והפך לפעיל בולט במיוחד במחאה נגד השחיתות ונגד שלטונו של ראש הממשלה נתניהו, הוא אדם שמושך לא מעט אש. הן בזכות הפעילות שלו, שמן הסתם לא מעט אנשים חזקים לא אוהבים אותה והן בגלל האופי שלו, שכולל פתיל קצר במיוחד שלא פעם מסבך אותו בצרות. 



היום (שני) הוגשה נגד נפתלי תלונה במשטרה על ידי אזרח בשם חיים שממה, שטוען כי בתום ההפגנה לפני כשבוע וחצי בשדרות רוטשליד בתל אביב, נפתלי איים עליו. שממה סיפר למעריב: "ישבתי לי בבית קפה לנדוור שבשדרות רוטשילד, מקום קבוע שלי כבר שבע שמונה שנים. ישבנו בקפה והיה כבר אחרי 24:00 בלילה, והדלקנו נרות חנוכה. אחד החברים אמר לנו 'בוא נדבר על פוליטיקה'. ישבנו בשלווה ופתאום החבורה של מני נפתלי יצאה מבית הקפה והם התחילו לדבר עם השכנים שלי". 





שממה הגיש תלונה למשטרה בתחנת יפו על איומים, ולדברי עורך דינו דוד מנע, הם בשלבי הכנה של תביעת נזיקין נגד נפתלי. "זה פשוט לא ייאמן איזה דיבור יש לו, איזה פה", אמר עו"ד מנע. 

עו"ד דוד מנע. צילום: פרטי
עו"ד דוד מנע. צילום: פרטי


 

מני נפתלי מסר בתגובה למעריב: "סיימנו את ההפגנה בהבימה, ואז הגיעו כל החבר'ה של דרום תל אביב עם הכתבת מאי גולן והם עשו עליי אמבוש. שניים ישבו בשולחן וחלק צילמו מהצד. אשתי אמרה לי 'מני יש פה מצלמות, הם מתחילים להתגרות בך'. הם קראו לי 'מסריח, שטינקר, פח זבל ואפס". 

נפתלי הוסיף: "אני לא התייחסתי, אני לא מתעצבן, אבל יש גבול. הילדה שלי גם הייתה שם וגם האשה, וזה לא בכבוד שלי לקלל מול הילדים, ואשתי אמרה לי 'הם מצלמים אותך'. אבל אני לא עשיתי חשבון".  
 

href="https://t.co/36BnOIB1FE">pic.twitter.com/36BnOIB1FE

— דוד מנע (@QlGiXyZU7Qq9Ai3) December 25, 2017