יאיר נתניהו, שתובע את אייבי בנימין על הוצאת דיבה, לא הגיע היום (שני) לדיון הראשון בנושא. בנימין התראיין אצל אילאיל שחר בגלי צה"ל ואמר כי אי הופעתו של נתניהו הבן כי זה "התבעת ולא באת?". התביעה, על סך 140 אלף דולר, הגיעה בעקבות פוסט שפרסם בנימין לפני שנה וחצי, בו נכתב כי ליאיר נתניהו היה לכאורה דרכון זר, שהונפק במסיבות ביטחוניות, וכי יאיר נתניהו החזיק בחשבונות בנק בחו"ל, שבהם לכאורה הפקיד כספים של משפחת נתניהו. 

לטענת בנימין מדובר בתביעת השתקה קלאסית רק מפני שהגיש בג"ץ בדרישה לחקור את ראש הממשלה בפרשת הצוללות. "מאז אני מסומן בבלפור", אמר. בנימין אמר עוד כי "שמעתי שהם תובעים את מני נפתלי על מיליון שקל ועכשיו רוצים לתבוע את הנהג שהדליף את הקלטת נתניהו".
לדבריו, הפוסט אותו כתב הסתמך על פרסומים בתקשורת וברשתות החברתיות. בסופו של דבר מחק בנימין את הפוסט והציע להתנצל, אבל הצדדים לא הגיעו להסכמות לגבי נוסח ההתנצלות. 

לאחרונה התנהל הליך גישור שלדברי בנימין "התפוצץ", מכיוון שדרש שיאיר נתניהו ימשוך את התביעה וישלם לו הוצאות. הוא אמר כי אם לא ימשוך נתניהו את התביעה, ימשיך המשפט להוכחות- שלב שיחייב הבאת עדים למשפט. 

עורך דינו של יאיר נתניהו, יחוסי כהן, אמר בתגובה כי "אייבי בנימין ניצל באופן ציני ומכוער את אולם ביהמ"ש והפך אותו לקרקס תקשורתי. ביהמ"ש הבהיר שהפוסט שפרסם הוא לשון הרע"