פרקליטות מחוז דרום פלילי הגישה כתב אישום נגד אלון שופן, תושב באר שבע, בן 46,  לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. על פי כתב האישום, שהוגש בשבוע שעבר, הוא מואשם בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה, פציעה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין שלא כדין, בגין אירוע דקירה שאירע בתחנה המרכזית בבאר שבע ב-10 בינואר. 
מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביב דמרי, עולה כי בין הנאשם למתלונן, עובד בחנות הנוחות "טוב מרקט" בתחנה המרכזית בבאר שבע, היכרות קודמת. סמוך לשעה 16:15 נכנס הנאשם לחנות וביקש מהמתלונן לקנות שתי סיגריות בודדות. המתלונן אמר לנאשם, כי לא ניתן למכור סיגריות בודדות, ונתן לו שתי סיגריות מקופסתו האישית.
לאחר כשעה, שב הנאשם לחנות וביקש בשנית מהמתלונן שתי סיגריות. המתלונן הבהיר שוב לנאשם, כי לא ניתן למכור סיגריות בבודד וביקש ממנו שיעזוב את החנות. בעקבות זאת, החל ויכוח מילולי בין הנאשם למתלונן, כשכל אותה העת, אחז הנאשם סכין בידו, כשהיא מוסתרת בכיס הימני של חולצתו.

במהלך הוויכוח החלו המתלונן והנאשם לצעוד האחד לקראת השני. בשלב זה, שלף הנאשם את הסכין שהייתה בכיסו, והחל לנסות ולדקור את המתלונן מספר רב של פעמים באזור ראשו ופלג גופו העליון. המתלונן נפל ארצה, והנאשם שרכן מעליו, לא הרפה והמשיך בניסיון לדקור אותו, כשהמתלונן מנסה להתגונן מפניו.
 
עוברי אורח שהגיעו למקום ניסו למנוע מהנאשם להמשיך במעשיו, ואולם הנאשם לא הרפה מהסכין ומאחיזתו את המתלונן. רק בהמשך, כשהצטרפו כוחות ביטחון, נוטרל הנאשם, ונלקחה ממנו הסכין.
כתוצאה ממעשיו, גרם הנאשם למתלונן, פציעה בראשו, וכן חתך עמוק ברוחב של שני סנטימטרים, שהוביל לקרע של הגידים באחת מאצבעותיו. אחד מעוברי האורח שנחלצו לעזרת המתלונן נפצע אף הוא. הפרקליטות ביקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.