לאחר שמקורביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נחקרו בפרשת הצוללות, המכונה תיק 3,000, אמש אושר לפרסום כי נתניהו, צפוי להעיד לראשונה בתיק ואף עלול להיחקר באזהרה. רביב דרוקר, פרשן 'חדשות 10', התייחס היום (ראשון) ב-103FM לידיעה: "אין דרמה פה, גם אולמרט העיד בעבר בפרשת רשות המיסים ולא קרה נגדו דבר בנושא. במידה וראש הממשלה ייחקר באזהרה תהיה דרמה".
"מישהו מהנחקרים כנראה סיפר עליו משהו", טען ספי עובדיה. "אנחנו יודעים שלא היה עד כה חשד סביר לביצוע עבירה כנגד נתניהו והדבר השתנה בשבועות האחרונים". דרוקר ענה לו: "הידיעה שודרה במהדורת 'החדשות' בערוץ המתחרה, אביעד גליקמן טען שעל פי מקורותיו אין חשד כלפי נתניהו ואין לדעת אם מדובר בידיעה נכונה. אמנם מבחינה ציבורית ניתן להאשים את נתניהו על כך שלא ידע את הפרטים בעסקת הצוללות אך כל עוד אין הוכחה משפטית שנתניהו היה מודע למתרחש אין כאן עבירה על החוק. יכול להיות שבעדות יבקשו ממנו לתאר את שלבי העסקה וישאלו אותו כיצד אינו ידע את הפרטים. הייתה לו שנה שלמה להיערך לעדות שכזו ואני מניח שהוא יודע בדיוק מה לומר, אפשר לומר המון דברים על בנימין נתניהו אבל אידיוט הוא לא".



ספי עובדיה הוסיף: "כשאני שומע שנתניהו יעיד וייתכן שהמשטרה תהפוך את העדות לחקירה באזהרה אני נזכר מיד בסרט שראיתי על פואד בן אליעזר בפסטיבל קאן. האם זה יכול לקרות?". "הכל אפשרי", ציין דרוקר, "היה מגוחך שלקחו את פואד לעדות, איזו תשובה הוא יכל לומר בעדותו על מנת שינקו אותו? אני לא בטוח שישנו כזה בסיס פלילי כנגד נתניהו, במידה וכן מדובר ברעידת אדמה".


דרוקר ונתניהו. צילום: פלאש 90
דרוקר ונתניהו. צילום: פלאש 90


 
לסיום התייחס דרוקר לדבריו של יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין שתקף בשיחה סגורה את ראש הממשלה: "ישנה מתיחות בין השניים. אדלשטיין לא מכוון רק לנשיאות אלא גם לראשות הממשלה ולכן עליו לצבור פופולריות אישית, הוא רוצה להעמיד את עצמו בעמדת מנהיגות. גם לגלעד ארדן, גדעון סער וישראל כ"ץ יש בטן מלאה על נתניהו אך אני לא בטוח שהם ירצו לחשוף אותה אפילו לא לאחר עידן נתניהו".
עריכה: איתמר זיגלמן