המשטרה הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב ראשון לציון בן 28 בגין תקיפה ודקירה של תושב אחר, בזמן שהתאמן בחדר כושר בעיר. תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל, באמצע החודש שעבר, על אדם שנדקר ונפצע באורח קל במהלך אימון בחדר כושר.

מספר ימים לאחר מכן, זיהו שוטרים את החשוד בדקירה, כשהוא הולך ברחוב חנה סנש בראשל"צ וקראו לו לעצור, בתגובה החל החשוד להימלט בריצה ולאחר מרדף רגלי הוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה. עם סיום חקירת משטרת ישראל ולאחר שגובשה תשתית ראייתית נגד החשוד, הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו.
על פי כתב האישום, במועד הקודם לאירוע הדקירה, התאמן המתלונן בחדר הכושר וביקש מחברתו של הנאשם להשתמש במשקולות. כשראה הנאשם כי המתלונן מדבר עם חברתו, תקף אותו באגרופים.

עוד עולה מכתב האישום, כי בהמשך לכך ובמועד אחר, הגיע הנאשם לחדר הכושר ואמר לאחת המתאמנות בחדר הכושר כי "לא מעניין אותי, היום אני נכנס לכלא" ו"אני רוצה לשבת בכלא, אין לי מה לעשות בחוץ ואם אני ארצה לדקור אני אדקור". בסמוך לכך, נכנס הנאשם לאזור האימונים ודקר את המתלונן שבאותו הזמן התכופף כדי להרים משקולות.
כאמור, הנאשם נעצר, ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ. בסוף השבוע, הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין תקיפה סתם, פציעה כשעבריין מזוין, איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.