פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה הבוקר (שני) לבית משפט המחוזי מרכז בלוד כתב אישום נגד טדסה סלומון, מאבטח במוסד חינוך, בגין ניסיון רצח של צעיר לאחר שירה כדור בראשו ליד ביתו בנס ציונה. הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו. 



לפי כתב האישום, סלומון, שמתוקף תפקידו החזיק ברשותו אקדח ברישיון ומחסנית מלאה בכדורים, שהה בלילה שבין ה-11.1.2018 ל-12.01.2018 בביתו בנס ציונה ושתה משקה אלכוהולי, כאשר מול ביתו הרעישו חבורה של שבעה צעירים, ביניהם נפגע העבירה.



שכנים התקשרו לגורמי אכיפה והתלוננו אודות הרעש, ובעקבות כך הגיעו למקום פקח עירוני ושוטר סיור וביקשו מהחבורה לחדול ממעשיהם. בהמשך הלילה יצא הנאשם מביתו, ניגש אל החבורה, פנה אל הנפגע וביקש ממנו לשמור על שקט. בתגובה, השיב לו הנפגע באופן מזלזל ופוגעני, ובתגובה לדבריו הנהן סלומון בראשו ועזב את המקום לביתו.



בתי המשפט המחוזי מרכז בלוד. צילום: אתר הרשות השופטת
בתי המשפט המחוזי מרכז בלוד. צילום: אתר הרשות השופטת



זמן קצר לאחר מכן, הוא חזר לזירה כשהוא מחזיק בידו אקדח טעון בכדורים. בעודו חמוש, התקרב לעברו של הנפגע כאשר הוא מסווה את האקדח שבידו. מבלי לומר דבר, מטווח של פחות ממטר, הניף סלומון את ידו עם האקדח, כיוון אותו לראשו של הנפגע וירה בראשו ירייה ממוקדת, בכוונה לגרום למותו.



כתוצאה מהירי, התמוטט הנפגע ואיבד את הכרתו. חבריו נבהלו וברחו מהמקום. הנאשם עזב את המקום, כשהוא מותיר את הנפגע שכוב ברחוב, שבהמשך הובהל נפגע העבירה לבית החולים, שם עודנו מאושפז.