מה נאמר בהקלטה שמפלילה לכאורה את ח"כ דוד ביטן במעורבות בשחיתות בעיריית ראשון לציון? עורך דינו, אפרים דמרי הסביר היום (שני) ב-103FM בתורנית של אילה חסון מדוע ח"כ ביטן ממשיך לשתוק בחקירתו: "הלקוח שלי אומר את מה שעליו לומר. שתיקה היא חלק מדו שיח בינו לבין החוקרים. הסברתי מספר פעמים שככל שיעמתו אותו מול העדים הוא ידבר בשמחה. אני מנוע מלדבר על תוכן ההקלטות, אך ביטן שמע אותם והכיר אותם". 

לדברי עו"ד דמרי, "בין מה שפורסם בתקשורת לבין מה שמופיע בחקירה ישנו הבדל של שמיים וארץ. ברגע שיותר לי משפטית אחשוף את הדברים, זה יקרה לאחר סיום החקירה. אינני יודע מה המשטרה עשתה, אתן לה לסיים את מלאכתה ואז אוכל לדון באופן רציני בנושא. אין צורך לנבא שחורות לחינם". 



על מצב רוחו של ח"כ ביטן סיפר: "הוא בסדר גמור. זה לא נעים להיות בחקירה והוא גם השיל ממשקלו, זה דווקא לטובה. אני מקווה מאוד שהוא יתמיד בדיאטה שלו מצורכי בריאות ולא מצורכי חקירות". אילה חסון התייחסה לדבריו: "מעולם לא ראיתי פער כה גדול בין הביטחון המלא של המשטרה כי הלקוח שלך 'סיים את הקריירה שלו' לבין הטקסטים שעורך דינו מפרסם בביטחון מלא. האם הוא זכאי לחלוטין?". עורך הדין השיב: "כשתסתיים כל החקירה והחומר יהיה בידנו נבחן את הדברים ונקבל החלטות. כדי שהוא יהיה זכאי או אשם יש להגיש כנגדו כתב אישום קודם כל. עד כה לא ראיתי את חומר הראיות". אילה סיכמה את הדיון: "לא אמרת לי כלום ועשית זאת בשלושה משפטים".