סנגוריו של נדב סלע, החשוד ברצח המרובע במגדל, ארגנו חוות דעת פסיכיאטרית, לפיה בזמן הרצח הוא לא היה שפוי, זאת לאחר שנבדק פסיכיאטרית והוחלט שהוא כשיר לעמוד לדין. איתן כרסנטי, אביה של דור וסבם של יוסף ובנימין שנרצחו, התייחס היום (שני) ב-103FM לעדות הסנגורים: "לא ישנתי כל הלילה לאחר השיחה עם הפרקליטה שתובעת את נדב סלע. הסנגורים של סלע הביאו חוות דעת פסיכיאטרית שטוענת שהוא ביצע את שעשה בעקבות אי שפיות".


נדב סלע בהארכת מעצרו. צילום: ערן גילווארד
נדב סלע בהארכת מעצרו. צילום: ערן גילווארד


"זהו עוד סיפור הזוי שלא שמעתי עליו מעולם, הזוי ולא מובן. רוצח אכזר שכמוהו היה אמור להיאסר כבר מזמן. אני כבר התחלתי לפחד ממה שקורה כאן במדינה. הרוצח צריך להיות במאסר עולם ולא להגיע למצב שהוא יסתובב וירצח אנשים נוספים", הוסיף.
 
 
עוד הוא הוסיף: "התובעת לא מאמינה שיקבלו את הטענה של הפרקליטים ואני סומך על בתי המשפט והשופטים בנושא. עד עכשיו לא הגעתי לדיונים כי לא הייתי מסוגל לראות את הרוצח מול עיניי אך כנראה שחשוב שאגיע לדיון הבא. אני רוצה לראות את השופטים בעיניים כי אני לא מאמין למה שאני שומע. אתמול עבר עלינו יום קשה כשדנו במחשבה שרוצים לקחת רוצח נורא שכזה ולחלץ אותו מהפשע הנורא שביצע. לכולנו יש ילדים ומשפחות ואני לא מאמין שהשופטים יקבלו את הגרסה הזו".
 
עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן