בפעם הראשונה: ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר ביום שישי הקרוב בפרשת בזק, בזמן שרעייתו שרה נתניהו תמסור עדות פתוחה בפרשה. הדבר יקרה ביום שישי הקרוב במעונם של השניים ברחוב בלפור בירושלים. ייתכן שהחוקרים יבקשו להציג להם חומרים זהים, ואולי אף ישמיעו להם הקלטות כדי לקבל מהם גרסה ראשונה לממצאים בפרשת בזק. למעריב אונליין נודע כי במהלך החקירה של ראש הממשלה והתשאול של רעייתו, השניים יישבו במקביל - הוא בחדר אחד והיא בחדר אחר, והם ישאלו שאלות זהות, וכך יוכלו החוקרים להשוות בין התשובות. 



המסרונים בין נתניהו לאלוביץ'. צילום מסך ערוץ 10
המסרונים בין נתניהו לאלוביץ'. צילום מסך ערוץ 10



בתוך כך, נחשפו הערב מסרונים נוספים בין רעיית ראש הממשלה נתניהו לבין איריס אלוביץ'. בהתכתבות הוואטסאפ שפורסמה בערוץ 10 אומרת רעיית ראש הממשלה לאשתו של בעל השליטה באתר "וואלה": "אתם הורגים אותי. אתם שוחטים אותנו. אתם הורסים את המדינה. איזה מין אתר זה? מה זה צריך להיות? תשנו את זה. תעשי עם זה משהו. אתם בעלי האתר. ושזה יקרה מהר".

פרקליטתה של איריס אלוביץ' מסרה בתגובה: "מדובר בהדלפה אסורה וחמורה שמעוותת את המציאות תוך התעלמות מגמתית מעובדות חשובות שלא הוצגו".

שאול אלוביץ'. צילום: פלאש 90
שאול אלוביץ'. צילום: פלאש 90


אתמול דחה בית המשפט את ערעורם של יועץ התקשורת המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, ניר חפץ, ושל בעלי בזק שאול אלוביץ’, נגד הארכת מעצרם וקבע כי הם יישארו במעצר עד יום ראשון הקרוב. ל"מעריב" נודע כי בידי המשטרה ראיה משמעותית נגד ראש הממשלה החשוד במתן הטבות מפליגות לידידו אלוביץ' בתמורה לסיקור אוהד באתר "וואלה" שבבעלותו ועתה מקווים החוקרים לעמת את נתניהו עם אותה ראיה בחקירתו הצפויה מחרתיים, לפני שייצא לארה"ב ולפני שחפץ ואלוביץ' ישוחררו ממעצרם.

אלוביץ', המיוצג על ידי עו"ד ז'ק חן, וחפץ, שמיוצג על ידי עו"ד ירון קוסטליץ, ביקשו לערער על הארכת מעצרם בעקבות חשיפת חילופי המסרים שנעשו בין השופטת המטפלת בפרשת בזק (תיק 4000) לבין חוקר הרשות לניירות ערך המופקד על הנושא, עו"ד ערן שחם־שביט, שעוררה חשד כי הארכת מעצרם של החשודים בתיק תואמה מראש בין השופטת לחוקר. 
 
בהחלטתו לדחות את הערעור קבע השופט יוסי טופף: "הבסיס לדרישת העוררים לשחרורם מבוסס על פרסום במהדורת החדשות של ערוץ עשר (פרשת המסרונים). ישנן עשרות פעולות חקירה אשר חלקן הארי חשוף לשיבוש ומחייב ביצוען כאשר העוררים נתונים במעצר. האינטרס הציבורי בקיום חקירה ממצה ויסודית בתנאים שיבטיחו תכליתה, גובר על האינטרס של העוררים על רקע הפגיעה בזכויותיהם. גם אם נפלו פגמים בהליך המשפטי, אין הליך זה 'סובל' שחרור של העוררים בשלב זה".