תביעת לשון הרע נגד דוברת המשטרה תת ניצב מירב לפידות הוגשה הבוקר (שני) לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, באמצעות עורך הדין חי בר-אל. מדובר בתביעה על סך חצי מיליון שקלים, והיא הוגשה בגין דברים שאמרה על צ' הקצינה שהתלוננה נגד ניצב רוני ריטמן ראש יחידת להב 433 במשטרה, בגין הטרדה מינית. 
כתב התביעה מתייחס לראיון שהעניקה לפידות ב"כאן ב'", לתכנית "קלמן-ליברמן", בחודש ינואר האחרון. בין היתר, במהלך הראיון הדוברת טענה כי צ' "הלכה להתלונן על ניצב ריטמן אחרי שהיא הבינה שהיא מסובכת עד מעל הראש עם מערכת יחסים קלוקלת..". זאת למרות שהקצינה לא התלוננה נגד ריטמן, אלא מח"ש פנו אליה כדי שתגיע להעיד בנושא. בנוסף, לפידות התעקשה בראיון כי הקצינה לא עברה הטרדה מינית ותיארה מסכת עובדתית שונה מהמציאות ומקביעת בג"ץ.

עורך הדין חי בר-אל. צילום: באדיבות המצולם
 
ממשטרת ישראל נמסר: צר לנו כי עורך הדין בראל ממשיך לקושש כותרות  ובוחר להכפיש את דוברת המשטרה ולפגוע בשמה הטוב על לא עוול בכפה. דוברת המשטרה כלל איננה מכירה את הקצינה  ואין לה דבר וחצי דבר נגדה לכן הטענה כי הקצינה צ' הוכפשה על ידה מופרכת. ולראיה, התביעה המדוברת כלל איננה מוכרת לנו ושמענו עליה רק מן התקשורת. אם וכאשר תתקבל נלמד אותה לגופה. בימים אלו מתנהלים הליכים משמעתיים נגד הקצינה בבית הדין למשמעת. המשטרה נמנעת מלהגיב  להאשמות משוללות היסוד המוטחות בה בכלי התקשורת על ידי עורך הדין בראל הן על מנת לשמור על תקינות  ההליך ונקיונו והן בכדי שלא לפגוע בקצינה צ'. עם זאת עתה הגענו למצב בו נדרש להעמיד דברים על דיוקם על מנת שהאמת תצא לאור ומצג השווא שהוצג לציבור ביחס למשטרה בפרשה זו, יתוקן.

עו״ד חי בר-אל מסר: "רפ"ק צ' נחושה להפסיק את הרדיפה של דוברת המשטרה נגדה. האנושיות, ההגינות הבסיסית והחובות המוסריות והחוקיות לא הנחו את הדוברת בפעולותיה, אנו מקווים שבית המשפט יעשה זאת".