בית משפט השלום בראשון לציון התיר היום (שלישי) להסיר את צו איסור הפרסום על שמו של אביה של כוכבת הילדים, תושב רמת השרון החשוד לכאורה בעבירות מין כלפי קטינות בגילאי 15-13, מדובר ברונן ביטי, בן ה-48, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי. לאחר מעצרו, הוצא צו איסור פרסום על שמו, אך היום (שלישי) ביקש האב, באמצעות בא כוחו עו"ד שרון נהרי, ובשיתוף בתו, לבטל את הצו.

בהמשך הדיון החליט בית המשפט להאריך את מעצרו של ביטי בשישה ימים להמשך החקירה. נציג המשטרה אמר בדיון כי הבקשה להארכת המעצר נובעת מהתפתחות דרמטית בחקירה.

המשטרה מייחסת לביטי עבירות של מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, מעשה מגונה בנסיבות מחמירות, ניסיון לבעילת קטינה, איומים ושיבוש מהלכי משפט. לטענתו,  אחרים שלחו את ההודעות לאחר שהתחזו לו בטלפון הנייד. 

עו"ד שרון נהרי אמר עוד לפני הדיון כי: "מרשי לא שלח תמונות ולא תכנים מיניים. אלמונים מתחזים לשם שלו ברשתות החברתיות וגם יוצרים פרופילים בדויים שונים. מעבר לכך, גם הטלפון הנייד שבבעלותו ניתן למשתמשים שונים, מכריו ואחרים, כך שהוא לא ברשותו כל הזמן, ולא ניתן לדעת מה נעשה בו. לסיכום, האב מכחיש את החשד נגדו".
 

נזכיר כי כנגד האב הוגשו מספר תלונות במחלק ההונאה של מחוז המרכז במשטרה ובעטיין נטען כי לאחר שהיו חברות כמעריצות בקבוצת וואטסאפ בשם "אימפריה", של הכוכבת והפכו עם הזמן ליחצ"ן אותה, ביקש אביה מחלק מהן להצטרף לקבוצת בטלגרם ושם שלח אליהן הודעות הנושאות תוכן ואופי מיניים.
 
במהלך השבוע האחרון המשיכו חוקרי המשטרה לגבות עדויות מחברות בקבוצה המונה כ-100 מנהלות מעריצות וזאת בניסיון לבחון האם מדובר בדפוס פעולה שחוזר על עצמו, וכן כמה מהן נפלו לכאורה קורבן למעשיו של ביטי. מעבר לכך גם בתו , כוכבת הילדים טוענת שהעלילה סביב אביה נרקמה על ידי אחת ממנהלות קבוצת הוואטסאפ שהטרידה אותה כביכול ובלית ברירה הם אולצו לגרוע אותה מהקבוצה. "מרשתי, כוכבת הילדים, מדגישה כי היא לא היתה חלק או משתתפת מהקבוצה ואין לה כל חלק בעניין או ידיעה על תכנים שעברו בקבוצה זו".

עדי ביטי הגיבה מיד לאחר פרסום השם בסטטוס בפייסבוק בו כתבה: "חשוב לי לומר כי לא השתתפתי ולא הייתי חברה או מנהלת באף קבוצת וואסטאפ, הקשורה לחקירות של אבא שלי והדברים יתבהרו בקרוב".

עדי ביטי. צילום: דנה קופל