הצהרת תובע הוגשה היום (ראשון) בבית המשפט נגד ארנן מייסלס, אב לשישה מהשומרון החשוד בהדלפת הסרטונים האינטימיים של נטע אלחמיסטר ועדן בן זקן. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים, לצורך גיבוש והגשת כתב אישום נגדו. על פי החשד, הוא ביצע לכאורה עבירות חמורות בלמעלה מעשר קורבנות, כך שבמהלך שנת 2017. במספר רב של הזדמנויות, הוא חדר לחומרי מחשב, ביצע האזנות סתר, פגע בפרטיותן וכן עבר עבירות מין.
כזכור, בשבוע שעבר הותר לפרסום שמו של החשוד וכי הוא עובד בחברת אבטחת מידע גדולה, וכותב מספר בלוגים בתחום. בנוסף, הוא היה ממבארי הספר אורות התורה. הוא נעצר לפני כשבועיים והובא בפני שופט, שהאריך כאמור את מעצרו. צו איסור פרסום הוצא על שם החברה שבה הוא עובד.

מייסלס בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני
לפני כשלושה שבועות, דלף לרשת סרטון ובו נראית הדוגמנית אלחמיסטר, כשהיא מודדת בגדי ים בעירום בחנות "בננהוט" הנמצאת בבעלותה. כידוע, לפי הגרסה שמסרו בעלות למשטרה, מצלמות האבטחה של החנות נפרצו וסרטונים של לקוחות רבות נגנבו בין היתר של הזמרת עדן בן זקן, שפורסם שבועיים לפני כן. 

הפרשה התפוצצה אחרי שבחודש שעבר, דלף לרשת סרטון ובו נראית הזמרת עדן בן זקן כשהיא מודדת בגדי ים בעירום בחנות. הדבר הוביל לפתיחת חקירה משטרתית שמתנהלת בימים אלה, ותביעה אזרחית מצד הזמרת נגד בעלות החנות ביניהן נגד הדוגמנית נטע אלחימסטר, אותה האשימה בן זקן שהיא אחראית על צילום הסרטון והפצתו.