פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבימ"ש השלום בעיר נגד ארנן מייסלס, בן 42 מעלי, בגין ריבוי עבירות של חדירה לחומר מחשב כדי לעבור עבירה אחרת, פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה. המקרה הידוע ביותר הוא זה של הזמרת עדן בן זקן, שסרטון שלה בעירום בעודה נמצאת בחנות בגדי הים של הדוגמנית נטע אלחמיסטר, הופץ ברבים. לאחר מכן גם הופץ סרטון מהחנות בו נראית אלחמיסטר עצמה בעירום. 



על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין דיה בן אסא, מייסלס עבד בתקופה הרלוונטית כמתכנת מחשבים בחברה המספקת שירותי קופה רושמת ממוחשבת, וכן שירותי תמיכה מרחוק עבור לקוחותיה של החברה. במהלך השנים 2018-2017, פרץ מייסלס למכשירי DVR והשתלט עליהם מרחוק על מנת לצפות בתכנים אינטימיים לשם גירוי וסיפוק מיניים. 



לטענת הפרקליטות, בכל פעם שפרץ למכשירים, הוא תר אחר תכנים אינטימיים בהם מופיעים עשרות קורבנות בעירום מלא או חלקי, בין היתר בעת קיום יחסי מין. הנאשם תיעד תכנים רבים באמצעות תמונות וסרטונים אותם שמר במדיה מגנטית. בנוסף, הנאשם התקין מצלמה נסתרת באחד מחדרי החברה בה עבד, על מנת לתעד את אחת מעובדות החברה בעת שהאחרונה שאבה חלב אם, לשם גירוי וסיפוק מיניים.



הפרקליטות ביקשה לעצור את מייסלס עד תום ההליכים. בבקשת המעצר כתבה עו"ד בן אסא "...הפעילות העבריינית שביצע המשיב באופן שיטתי ומתוחכם, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, לאורך זמן ובהיקף נרחב ביותר, לצורך סיפוק דחפיו המיניים, מקימה יסוד סביר לחשש כי באם ישוחרר, ימשיך המשיב במעשיו ויסכן את בטחון הציבור. המשיב רמס ברגל גסה, את פרטיותם וכבודם של עשרות קורבנות, בכך שפלש שלא כדין, באופן שיטתי, אובססיבי ויום יומי, למרחבים אשר הינם מרחבים מובהקים של צנעת הפרט ופגע בהם פגיעה אנושה, באמצעות חשיפתו האסורה לתכנים מיניים ואינטימיים של הקרבנות, תיעודם והעתקתם, ללא ידיעתם והסכמתם ואך לשם סיפוק יצריו".



"המשיב אף לא הסתפק בחדירה למרחב הווירטואלי של עשרות קורבנותיו כי אם באחד המקרים, ניצל באופן ציני את מצוקתה של עובדת בחברה בה עבד והציב מצלמה נסתרת באחד מחדרי החברה, באמצעותה תיעד את העובדת במהלך הסיטואציות האינטימיות של שאיבת חלב אם".