בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (חמישי) מאסר עולם ו-18 שנות מאסר בפועל שירוצו במצטבר, על גבי קורסונסקי, המכונה "האופנובנק 2", בגין רצח מאבטח סניף הבנק בבאר יעקב, יניב אנגלר ז"ל, שביצע בשנת 2011, ובגין שורה של מעשי שוד. קורסונסקי ביצע 14 מעשי שוד במשך כשנתיים, שבעה מהם מעשי שוד מזויין וסה"כ שדד כמיליון שקלים. הוא הורשע ברצח ובמעשי שוד, כאשר הודה בשני מעשים בלבד, ומשפטו התנהל באשר ל-12 המעשים האחרים. הרכב השופטים בראשות השופט אחיקם סטולר, סירב לאפשר לכלי התקשורת בדיון לצלם את הנאשם. 
הפרקליטות ביקשה לגזור עליו מאסר של 25 שנה על מעשי השוד, אולם השופטים קבעו עונש של 18 שנות מאסר בפועל, מלבד מאסר העולם בגין הרצח. קורסונסקי מתכוון, באמצעות בא כוחו עו"ד ליאור שטלצר, לערער על גזר הדין, שכן הוא טוען שלא הוא ביצע את רצח המאבטח יניב אנגלר ואף לא את השוד שאירע באותו סניף בבאר יעקב."תטצאת גזר הדין היא קשה, אך צפויה", אמר הסנגור שטלצר, "פנינו לערעור, בתקווה שגזר הדין והכרעת הדין יידחו".
הוריו של יניב אנגלר ז"ל, אשר וחנה, שנכחו באולם בעת הקראת גזר הדין אמרו כי "לחיה כזו מגיע גזר דין מוות, אך מאחר ואין גזר דין כזה, השופטים נתנו את גזר הדין המרבי. קשה לנו מאוד בשבע השנים האחרונות בלעדיו, כשהוא לא נמצא בשבתות וחגים". היא הוסיפה: "כל יום שישי אנו עולים לקברו, חיים עם פציעה בלב".

התובע מפרקליטות מחוז מרכז, עו"ד אלון טנקג'י, אמר כי "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר על הנאשם עונש מאסר בפועל ממושך וכבד בגין שלל מעשיו החמורים. אנחנו נלמד את הערעור שיוגש על ידם, ונגיב בהתאם". הוא הסביר: "הכרעת הדין מבוססת על ראיות חזקות שמוכיחות את אשמתו מעל לכל ספק סביר, כפי שקבע בית המשפט".