הפרקליטות הגישה היום לבית המשפט העליון ערעור על זיכויו של אלון חסן, לשעבר יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד. כזכור, חסן הואשם בעבירות של לקיחת שוחד, בקשת שוחד, מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור בתאגיד, סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור, הלבנת הון ועבירות מס נוספות. הוא לבסוף זוכה בבית המשפט מחוזי בחודש שעבר בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. המדינה מערערת רק על הסעיף של מרמה והפרת אמונים ולמעשה מוותרת על האישומים בשאר העבירות, כולל עבירת השוחד.



על פי כתב האישום שהוגש לפני כשנתיים, ניצל חסן את מעמדו להשגת התקשרויות כספיות פסולות לחברת דנה לוגיסטיקה, שבעליה היו קשורים אליו קשר הדוק. עולה כי יו"ר ועד העובדים בנמל לשעבר והמנכ"ל לשעבר איפשרו לחברת דנה לוגיסטיקה שהינה חברה פרטית, המורכבת מבני משפחתו של חסן וממקורביו האישיים והעסקיים, לפעול בתוך נמל אשדוד על מנת לקדם את תועלתו הכספית והאישית של חסן. 



עוד נטען, כי חסן וסגיס פעלו לכאורה בניגוד עניינים חריף לתפקידם הציבורי ובדרכי מרמה, כדי שחברת דנה לוגיסטיקה תקבל חוזים ועבודות מלקוחות מובילים בנמל.



עוד על פי כתב האישום, ניצל חסן את מעמדו להשגת התקשרויות כספיות פסולות לחברת דנה לוגיסטיקה, שבעליה היו קשורים אליו קשר הדוק, וכי יו"ר ועד העובדים בנמל לשעבר והמנכ"ל לשעבר איפשרו לחברת דנה לוגיסטיקה שהינה חברה פרטית, המורכבת מבני משפחתו של חסן וממקורביו האישיים והעסקיים, לפעול בתוך נמל אשדוד על מנת לקדם את תועלתו הכספית והאישית של חסן. חסן זוכה כאמור מכל האישומים נגדו.