פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד תושב חיפה בן 39 שניסה להצית לפני שבוע את בית המשפט בתל אביב.

למעריב אונליין נודע כי הרקע למעשיו הוא כעס על החלטת בית המשפט לזכות את הניצב לשעבר ניסו שחם מרוב האישומים נגדו בסוף החודש שעבר. עוד מתברר, כי הנאשם החליט לשרוף את בית המשפט למרות שאין לו זיקה למשפט ולצדדים השונים. 

במסגרת תכניתו, ב- 10.5.18 בערב, רכש הנאשם בנזין בתחנת דלק ומילא באמצעותו בקבוק פלסטיק. בהמשך, בשעה 21:00 בערך, הגיע הנאשם לרחבה המערבית של בית המשפט בתל-אביב מכיוון רחוב שדרות שאול המלך.

בסמוך לאחר מכן, הצית הנאשם, באמצעות הבנזין, שני מוקדי שיחים הסמוכים למבנה בית המשפט. הפרקליטות מבקשת לערוך לנאשם בדיקה פסיכיאטרית של הפסיכיאטר המחוזי על מנת שיוחלט אם הוא כשיר לעמוד לדין, לאחר שבבדיקה הראשונה שנערכה לו לא הצליחו לקבוע אם הוא כשיר לעמוד לדין. 

כזכור, ארבע שנים וחצי אחרי שהוגש כתב האישום נגדו, זיכה בחודש שעבר בית משפט השלום בתל אביב את שחם מרוב העבירות שבהן הואשם, והרשיעו בעבירה של מעשה מגונה אחד, שביצע כשנישק שוטרת בניגוד לרצונה. כתב האישום כלל שמונה אישומים בעבירות של מרמה והפרת אמונים, מעשים מגונים והטרדה מינית של שוטרות שהיו כפופות לו.