בר בן סעדון בן ה-27, חלק מזוג "שודדי הטודו בום" לצד חברתו יובל מוצפי בת ה-20, נשלח היום (שלישי) ל-11 שנות מאסר, במסגרת הסכם טיעון שנחתם עמו, זאת לאחר שהורשע בביצוע תשעה מעשי שוד בנסיבות מחמירות ובשלוש עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע. מוצפי, לעומת זאת, הורשעה במעורבות בשלושה מקרים, שבהם הודתה בסעיפים מקלים של קשירת קשר לשוד, סיוע לשוד, ובמקרה אחד בשוד בנסיבות מחמירות.



שוד של סניף בנק במרכז

כזכור, השניים ביצעו מעשי שוד בבנקים ובסניפי דואר בחולון, ראשל"צ, באר יעקב ויבנה. בכתב האישום המקורי הואשם בן סעדון ב-11 מקרי שוד, אולם בכתב האישום המתוקן שבו הודה נמחקו שני סעיפי אישום. הוא ביצע את המעשים במשך כחמישה חודשים, הצטייד בכלי רכב שונים, בהם אופנועים עם לוחיות רישוי גנובות, וכן במסכות, קסדות ואקדחי אוויר. בת זוגו, מוצפי, בדקה עבורו את שעות הפתיחה של הסניפים ואף צילמה את מבני הדלפקים ושלחה לו את המידע במסרונים.



השניים גרפו לכיסם מכל מעשי השוד כ-400 אלף שקלים. בתום הליך גישור חתמו השניים על הסדרי טיעון והוגש כתב אישום מתוקן, בו הם הודו והורשעו, אולם אין בו הסכמה לעניין העונש. עורך הדין רפאל רפאלוב, המייצג את סעדון, הופתע מהעונש ואמר: "אנחנו נערער לעליון. בית המשפט החמיר מאוד בניגוד למקובל בעבירות אלה. נכון, שהפרשה הזו היתה בכותרות והייתה התעניינות תקשורתית רבה אך זו לא יכולה להיות סיבה להחמיר בענישה יותר מתיקים דומים".



עורכות הדין גיל קרן וליה קוק מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הביעו שביעות רצון בתום הדיון ואמרו: "ביהמ"ש גזר על הנאשם 11 שנות מאסר בפועל וקבע כי לא מדובר במעידה חד פעמית של הנאשם, אלא במעשי שוד שונים שבוצעו תוך תחכום ותכנון מוקדם. הנאשם שדד סכום כסף גדול שלא הוחזר וגרם לטראומה בקרב הנוכחים בסניפי הבנק והדואר השונים ששדד. הנאשם ירצה שנות מאסר רבות מאחורי סורג ובריח".



כזכור, השניים חלקו את הזוגיות שלהם ברשתות החברתיות בצורה נרחבת, כשבחלק מהמקרים רואים אותם ביחד, עם כיתובי אהבה. באחד מהם נכתב: "מיוחדת שלי, עד הבוקר החזקת אותי שבוי באהבה שלך". במקרה נוסף נראים השניים כשהם על החוף בזנזיבר, כשהוא כותב: "זוכרת שדיברנו על זנזיבר?". השניים גם נראו בצימר, מחובקים ומאושרים, וברגעים נוספים במסיבות, אותן חלקו בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של בן סעדון.